اقدام بنیاد مستضعفان برای پلمپ دانشکده خبر، رخدادی بود که به صورتی گسترده مورد توجه مخاطبان و کاربران شبکه اجتماعی توئیتر قرار گرفت و بسیاری به انگیزه های احتمالی این اقدام و نتایج آن پرداختند.

به گزارش جماران، «پرویز فتاح» رییس بنیاد مستعضفان،  در توئیتی نوشت: «عمداً از دانشکده خبر شروع کردیم تا خبرش به گوش همه برسد عزم جدی است. اموال مستضعفان دست هرمقام و منصبی باشد باید برگردد. مخلص و ارادتمند اهالی رسانه و دانشجویان عزیز هستیم. گفتیم فعلا ملاحظه و فک پلمپ کنند ولی مهلت تا پایان مرداد خواهد بود. اینبار را ملاحظه کردیم ولی بعدا ملاحظه ای در کار نیست»

  «پدرام الوندی» معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی در واکنشی به همین توئیت، در این شبکه اجتماعی نوشت: «جدای از اینکه ادبیاتِ توییت چقدر آشنا است و سالها پیش نمونه اصلی آن را شنیده‌ایم و کشور از آن آسیب هم دیده است، خوب است بفرمایند چرا به جای اقدام از طریق مراجع قضایی نیروهای لباس شخصیِ در اجاره بنیاد، به ساختمان دانشکده هجوم برده‌اند؟»

 

 «حسام الدین آشنا»، مشاور رسانه ای رییس جمهوری در واکنش به توییت پرویز فتاح، نوشت: «ای کاش از دانه درشت ها شروع می کردید!»

وی در توئیت دیگری   نوشت: «مطمئنم جناب آقای مهندس فتاح با نگاهی حق‌مدار، هم نگران اموالی از بنیاد هستند که به ناحق در اختیار دیگران است و هم مراقب خواهند بود که اموال و املاکی به ناحق از اشخاص حقیقی و حقوقی به بنیاد منتقل نشده باشد یا منتقل نشود.»


  ایرنا نیز با انتشار این ویدئو از هجوم لباس شخصی های بدون حکم به ساختمان دانشکده خبر و و ضرب و شتم کارکنان آن خبر داد 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.