وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، با اشاره به روابط نزدیک دو ملت و زمینه های مساعد همکاریها، بویژه میان بنادر چابهار و گوادر، روابط پارلمانی دو کشور را خوب توصیف و همچنین بر تقویت همکاریهای مرزی و مبارزه مشترک با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش جماران؛ دکتر محمدجواد ظریف در ادامه سفر به اسلام آباد، عصر امروز با اسد قیصر، رئیس مجلس ملی پاکستان ملاقات و گفتگو کرد.

رئیس مجلس ملی پاکستان در این دیدار با تاکید بر علاقمندی ملت پاکستان به ایران، حمایت خود و مجلس این کشور را از ملت ایران در شرائط کنونی ابراز و با اشاره به سفر آتی یک هیات از مجلس شورای اسلامی کشورمان به اسلام آباد، به ضرورت تقویت همکاریهای پارلمانی بین دو کشور اشاره نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار، با اشاره به روابط نزدیک دو ملت و زمینه های مساعد همکاریها، بویژه میان بنادر چابهار و گوادر، روابط پارلمانی دو کشور را خوب توصیف و همچنین بر تقویت همکاریهای مرزی و مبارزه مشترک با تروریسم تاکید کرد.

طرفین در این دیدار همچنین در خصوص مسائل منطقه ای تبادل نظر و بر حمایت خود از ملت فلسطین در این برهه حساس از تحولات منطقه، تاکید کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.