یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سخنی با نخبگان اجتماعی کشور؛

با صلح دوستان جهان گفتگو کنیم

پایگاه خبری جماران: ​چندان احتیاج به توضیح ندارد که اوضاع منطقه به سرعت به سمت خشونت پیش می رود. حاکمان متهور و بی خرد عربستان و تندروهای جنگ طلب صهیونیست وقتی در کنار یک رییس جمهور بی تدبیر و بلند پرواز آمریکایی قرار گرفته اند، نه به تعهد پایبندند و نه به آینده می نگرند. 

در چنین شرایطی برخی از ایرانیان خارج از کشور هم متأسفانه همان صدا را بازتاب می دهند و دشمنان این کشور را تحریک می کنند.

در این برهه با توجه به ساختار کشورهای غربی، کاری که می تواند بیش از هر چیز دیگر موج خشونت طلبی را در آن سوی میز کنترل کند، ارتباط با اندیشمندان و هنرمندان و روزنامه نگاران غربی و عربی است. 

نخبگان اجتماعی کشور که بخشی از آنها به سلبریتی مشهورند، در این میان می توانند نقش مهمی ایفا کنند. 

امروزه همه ما بلکه همه جهان به دوری از جنگ و خشونت محتاج اند. دوری از جنگ باید مهم ترین وجهه همت همه ما و همه ایران دوستان باشد.  تلاش مثلث خشونت ورزی و جنگ طلبی ، باید با موج فزاینده صلح طلبان در همه جهان مواجه شود. در این میان افزایش ارتباط با نخبگان جهان و حتی زمینه سازی برای سفر انها به ایران می تواند چشم دنیا را نسبت به دروغ ایران هراسی باز کند. 

این روزها هنرمندان سرشناس، دانشمندان، نویسندگان، ورزشکاران و همه تأثیر گذاران باید از نزاع های بی دلیل در صفحات اجتماعی دست بردارند و با عزمی راسخ با نخبگان اجتماعی و هنری دنیا گفتگو کنند. 

هنر ایران امروز از آن اندازه اعتبار برخوردار است که هنرمندانش بتوانند مستقیم با دنیا سخن بگویند. باید این سرمایه را به خدمت گرفت. شاید فردا دیر باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.