محمود صادقی طی گزارشی اذعان داشت که یک نهاد مندرج در اصل 112 قانون اساسی در حال ساخت ساختمان در حریم باغات کن است.

به گزارش جماران، محمود صادقی در گزارش خود نوشت: 

1_ امروز از ساخت و سازها در بازدید کردیم؛ پلاک مورد اعتراض مردم و امام جمعه کن متعلق به شرکت شاهد است.

D18-kFxVAAAAkfq

2- نکته جالب اینکه در پروانه ساختمان ملک مورخ 95.02.11 کاربری تثبیت شده ی آن فضای سبز قید شده است!

D19BPopU0AAWeNG

3- بنابراعلام معاون شهرسازی و معماری وزارت راه وشهرسازی؛اراضی مذکور در محدوده گسل اصلی شمال تهران واقع است.بخشی از ملک در حریم مسیل جنگلک قرار دارد.کاربری اراضی فضای سبز تثبیت شده است.زمین درمحدوده باغات کن واقع ومشمول مصوبه 97.6.5 و 96.10.18 شورایعالی شهرسازی ومعماری ایران است.

4-باتوجه به ایرادهای قانونی یادشده معاون وزارت راه و شهرسازی از شهرداری تهران درخواست کرده دستور توقف عملیات اجرایی بر روی اراضی مذکور را تا بررسی کامل مدارک و مستندات مربوط به چگونگی اخذ مجوز و پروانه ساختمان را بدهد.

ییی

5-طی صورتجلسه ای که به امضای اینجانب و آقای محمد سالاری عضو و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران و آقای خسروآبادی شهردار منطقه 5 رسید، مقررشد تا بررسی کارشناسی تمامی فرآیندهای منجر به صدور پروانه از ادامه هرگونه گودبرداری و ساختمانی در پلاک ثبتی 1428/353 جلوگیری شود

6-یکی از شگردهای متصرفان منابع طبیعی و باغات ایجاد سوابقی دال بر کاربری دیگر است؛ در اراضی واقع در محدوده شمال پروژه شاهد بناهای غیرمجازی مثل کانکس و چال روغن احداث شده که مقرر شد جمع آوری شوند. بنابر اظهار مسئول پروژه، شرکت شاهد پلاک مورد بحث را از متصرف این اراضی خریده است.

D19adHdVAAAlEek (1)

7- یکی از نهادهای حاکمیتی که طبق اصل 112 ق. اساسی عهده دار حل معضلات نظام است، ساختمان عظیمی را در محدوه باغات کَن احداث کرده است؛ مردم شدیدا معترضند ولی کسی جرأت بیان ندارد. یک هیأت که اخیرا در این نهاد فعال شده باستناد بند 2 اصل 110 بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام نظارت دارد!

به گزارش جماران، اصل 112 قانون اساسی مربوط به شرح وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد.

D19iX11UcAY1IVK

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.