به گزارش جماران؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در یک رشته توییت با عنوان «نوروز⁩ و آن‌چه برای ۹۸ دوست دارم» نوشت:

« ۱.اشتغال‌زایی⁩: طرحی برای ایجاد زیرساخت ده‌هاهزار شغل آماده کردیم.با آموزش، کمک‌های بیمه‌ای‌ ومالیاتی و پیش‌خرید محصولات ایرانی روستایی قرار است کارهای بزرگی انجام دهیم.البته امیدوارم در زمینه بودجه کمک کنند و درگیر بوروکراسی‌ها نشویم.

‌۲.مهم ‎حق‌الناس⁩ است!: سرعت و‌کیفیت بالا و ارزان حق شماست.به‌جای شما رای ندهند و نظرشما تغییر نکند حق شماست.حفاظت از حریم‌شخصی وامنیت شما، نبود پیامک‌مزاحم وبرخورد با کلاهبرداری‌ها حق شماست. ‎گزارش به مردم⁩ بدهیم وبر ما نظارت کنید حق شماست.این روند در سال بعد ادامه خواهد یافت.

‌۳.گسترش ‎دسترسی‌همگانی⁩: سال۹۷ به لطف خدا پربرکت بود.در شهرها فیبرنوری تا خانه ارائه شد وتعداد روستاهای دارای دسترسی به4G افزایش۱۰۰درصدی داشتند که موجب مهاجرت‌معکوس و رونق اقتصادی برای آنها مانند کلپورگان و دَرَک می‌شود.اگرچه تحریم‌ها مانع جدی هستند اما اراده ما محکم‌تر است.

‌۴.‎شفاف‌سازی⁩ برای شما: اژدهای هفت سر واختاپوس فساد با اجرای ‎دولت‌الکترونیکی⁩ نابود خواهند شد. بااجرای کارت سوخت بانکی و رجیستری موبایل، مانع هزاران میلیارد تومان رانت شدیم. دفترچه بیمه وسلامت الکترونیکی مهمترین برنامه این حوزه در۹۸خواهد بود. اما نیاز است بقیه هم همکاری کنند.

‌۵.پیشرفت ‎صنعت‌فضایی⁩: ماهواره‌های بسیاری در حال ساخت هستند که برای حل مسائل زیست‌محیطی و بلاهای طبیعی مطابق آخرین فناوری‌ها طراحی شده‌اند. در صف انتظار قرارگیری در مدار هستند برای ⁧ ‎غرور ملی⁩، ارسال ‎پیام‌دوستی⁩ ایرانیان به جهان و باز هم ⁧خبرخوب⁩.

‌۶. محتوای سالم، جامعه سالم: زمانی که دیگران بی‌خیالند و به تخریب مشغولند، انصاف است دست روی دست بگذاریم؟ ⁧ ‎کودک‌آنلاین⁩ و حمایت از تولیدکنندگان محتوای داخلی را ادامه خواهیم داد تا خانواده و نسل آینده سالم و پرنشاطی داشته باشیم.

‌۷.‎آینده‌روشن⁩ متعلق به شماست: ‎جوان‌گرایی⁩ به کشور، انگیزه و شجاعت تزریق می‌کند. انتصاب ۳۰۰+مدیر جوان وافزایش ۳۰٪ مدیریت بانوان را کافی نمی‌دانیم و باید در سال آینده بسیار بیشتر شود. کلید راهگشای اقتصاد در دستان کسب‌وکارهای نوپاست.به یاری خدا سال بعد، سال موفقیت آن‌ها خواهد بود.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.