به گزارش جماران؛ محمد مهدی همت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«هرگاه یکی از فرزندان عزیز شهدا با توجه به تخصص و تعهدی که دارد برای خدمت به مردم بر مسندی می‌نشیند تا همچون پدر، جان، آبرو و حتا خانواده خود را فدای ایران عزیزمان بکند، بعد از تبریک فقط از او می‌خواهم آنگونه با وسواس کار کند که زبان‌اش کارنامه‌اش باشد و راه را برای دیگر فرزندان شهید باز کند تا آن ها هم رسالت خود را به انجام برسانند.

اما این حقیقتی‌ست اجتناب ناپذیر که اشتباهات ما در چشم مردم پیراهن ماست که پیش از هر چیز به چشم می‌آید.

حال آنکه ممکن است این بزرگ‌نمایی با چنین ضریبی در همه جا نباشد، حتا در فرزندان مسئولین نظام، شاید به این دلیل که مردم به خاطر عملکرد اکثر آنها از فرزندانشان نیز توقعی ندارند و این می‌تواند تفاوت جایگاه فرزندان شهدا با فرزندان مسئولین باشد.

جای دیگری که این ضریب تفاوت احساس می‌شود جوان‌گرایی است. با تمام نقدهایم به آقای حسن روحانی و دولت‌اش، نمی‌توانم در مورد جوان‌گرایی او در وزارت ارتباطات چشم بپوشم و این سکوت را دور از انصاف می‌دانم.

عملکرد مثبت آذری جهرمی آن‌قدر نمایان است که می‌توان با افتخار به این جوان‌گرایی نمره مثبت داد و از نظر من او راه را برای سایر جوانان در سطوح بالای مدیریتی باز کرده است. حالا دلم‌ می‌سوزد که عده‌ای راه می‌افتند و در مساجد بر ضد ایشان امضا جمع می‌کنند.

دل‌ام می‌خواهد میانگین سنی کسانی که امضا کرده‌اند را ببینم، چرا که باور نمی‌کنم که زیر پنجاه سال باشد! بگذریم که چه کردند که خیلی از مساجد از جوان‌ها خالی شده است که این مقوله خود جای نقد فراوان دارد!

بهتر است نسل گذشته که خود را عقل کل می‌دانند از این طرح‌واره کنترل‌گری دست برداشته و بگذارند جوانان متعهد و متخصص با برنامه ای صحیح به دور از لباس کثیف ریا، دروغ و فریب‌کاری مدیریت را در دست بگیرند. جوان‌ترها هم قسم یاد کنند که روزی مثل این نسل نباشند.

گفته‌اند سه هزار امضا بر ضد وزیر جوان جمع شده است، بنده اینجا اعلام می‌کنم اگر لازم باشد بر ضد آنها و به نفع وزیر جوان و جوان‌گرایی سی هزار امضا جمع خواهم کرد.

واقعیت این است که اگر برای این نسل راه حلی باشد از حنجره همین نسل بیرون می‌آید، نه از نای ناآشنا!»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.