سرویس پروفایل جماران در نظر دارد هرروز یک فعالیت مجازی مسولین، چهره ها و فعالان سیاسی اجتماعی، فرهنگی را انتخاب و واکنش های غیرتکراری و در چارچوب قوانینِ مخاطبان آن را در حد مقدور منتشر کند. انتشار این پست ها و کامنت های مخاطبان آن، صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و محتوای آن الزاما مورد تایید جماران نیست.

 جماران، زهرا نوروزعلی:  محمدجواد آذری جهرمی از تیر ماه 1396 به شبکه اجتماعی توئیتر پیوست و تا کنون 684 پست منتشر کرده است و 97400 دنبال کننده دارد. 

آذری جهرمی روز گذشته 28 دی ماه 1397 در صفحه خود پستی منتشر کرده است که تا زمان تنظیم این خبر حدود 540 نظر در ارتباط با آن ثبت شده است. 

وی در صفحه خود نوشت: 

پولدارها از صدا و سیما و داراها از تبلیغات شهری استفاده میکنند اما کسب و کارهای نوپا و خانگی چه کنند؟ گاهی به پیامکهای تبلیغاتی رجوع میکنند که نتیجه‌ای جز مزاحمت ندارد. متاسفانه این مشاغل با ظرفیت دیجیتال مارکتینگ آشنا نیستند. dmDay فرصتی برای جذب آنهاست. منتظر راه‌حل‌های شما هستیم.

واکنش های مجازی به این پست آذری جهرمی 

Gavaaznراه حل ما برای این کسب و کارهای نوپا و خانگی استفاده از ظرفیت های فضای مجازی مثل تلگرام بود که شما فیلتر کردید، بزارید راحتتون کنم اگه اینستاگرام هم فیلتر بشه صدها هزار بلکه میلیون ها نفر از نون خوردن میوفتن، فاجعه‌ای بس عظیم اتفاق خواهد افتاد. dmday

DmdayIr: وزیر محترم از توجه شما سپاسگزاریم، مسیرهای نو و فرصتهای ناب در حوزه بازاریابی دیجیتال کم نیستند و دستیابی به اونها با تکیه بر توان و استعدادهای داخلی امکان پذیره که شایسته توجه و نیازمند حمایت شماست.

hamidehabibi: متاسفانه در فضای دیجیتال مارکتینگ چند نکته اصلی وجود داره برخی ابزارهای مفید و مهم فیلتر یا دور از دسترس هستند در خصوص تبلیغات کلیکی، نمایش دهنده به مثابه همان بیلبوردداران هستند خیلی از روش های مناسب با کسب وکارها با آزمون و خطا و صرف هزینه بدست می‌ایند.

 

k1jamo: اگر رسانه‌های دیجیتال و تلویزیونهای اینترنتی مجال یابند دیگر تبلیغات تلویزیونی منحصر به پولدارها نخواهد بود. تبلیغات تعاملی و هدفمند ارزش افزوده جدی هم نسبت به پخش خطی آنتن تلویزیون ایجاد خواهد کرد و حتی کسب و کارهای کوچک هم از آن بهره خواهند برد.

manoochehrsadriاحساس خوشحالی زیادی بهم دست داد وقتی بعد چند ماه پیگیری و تلاش برای بیان همین مطالب از سازمان فناوری و وزارت خونه، دارم این ها رو از زبون شما می شنوم. راهکار برای جواب به نیاز کسب و کارهای خرد خیلی زیاده. بخش بزرگیش از دروازه اپراتورها میگذره، نه به شکل اس ام اس مزاحم.

 

 

 

iH5M:  مهمترین کاری که از جایگاه شما میتواند انجام شود تغییر قوانین است.

froshkala: بیشتر فروشندگان از طریق فضای مجازی تبلیغات و فروش می کنند و مشکل اصلی آنها عدم امنیت، صرف وقت زیاد برای جلب اعتماد مشتریان، نداشتن یک واسط آسان و در دسترس برای رد و بدل کردن پول و خرید امن، صرف هزینه غیر کارشناسی برای تبلیغات محصولات خوداست. پس dmday در ایران هنوز خیلی کار داره

alefjimdal: سلام بر وزیر جوان این که عده زیادی از دوستان در جواب، مسئله فیلترینگ را پررنگ کردن جای بسی تامل است. فیلترینگ بی تاثیر نیست ولی قطعا، کور کننده نیست ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ خیلی بیشتر از تلگرام و اینستاگرام و... است اگر قرار است کارشناسی جواب ندهیم، اصلا جواب ندهیم بهتر است.

azarijahromi: لطفا دنبال طرح و راه حل جدید و ابداعی نباشین همین که جلوی گزینه های موجود رو نگیرین خودش یک راه حل به حساب میاد (فی المثل فیلتر نکردن اینستاگرام)

ardavan_sijaniمن به عنوان یک شرکتی که از ظهور مگفا خدمات پیامک ارائه می‌کردم الان اکثر مشترکین خودمونو به استفاده از تبلیغات کلیکی؛ تبلیغ در تلگرام و تبلیغ در اپلیکیشن ها دعوت می‌کنم‌. تنها مشکلشون عدم ارائه گزارش دقیق هست که البته روی اون هم داریم کار می‌کنیم و اکانتینگ شو داریم تکمیل می‌کنیم.

HoseinyHamedd: شما مشکل سرعت اینترنت رو حل کنید، کسب و کارهای کوچک فرصت عرضه خودشون رو فراهم میکنن. ممنون.

 

mhkh1989: کسب و کار نوپایی که درک نکنه تبلیغ پیامکی چقدر بار منفی داره روی کارش، محکوم به شکست هستش.

Siavashmsi: تبلیغ کردن باید قابلیت راستی‌ آزمایی داشته باشه و جایی باشه که نظارت بر ادعاها و حرف های داخل تبلیعات بکنه. تبلیغات فضای مجازی اگر چنین پایگاهی داشته باشه طبیعتا هم بیننده بهش بهتر اطمینان میکنه هم قدرت نفوذش بیشتر از صدا سیما و تبلیغات شهری هست.

SajadEntezari: تعداد پیامک روزانه برای هر شماره را به مثلا 10 پیامک محدود کنید. در این صورت کسی نمی تواند پیامک انبوه بفرستد. کسانی هم که قصد دارند کسب و کار خود را به صورت پیامکی اطلاع رسانی کنند با تأیید متن توسط سازمان تنظیم مقررات و یا هر سازمان مرتبط دیگر این کار را انجام دهند.

Azad43765634: پشتیبانی علمی و مشاوره ای از همه کارخانجات و اصناف جهت به روز و امن نگهداشتن سایتهایشان/ جمع آوری و طبقه بندی کلیه مکانیزم های صنعتی در پایگاههای خاص از همه صنایع و اشتراک گذاری بین صنایع، اساتید و علاقمندان/ ایجاد مسیر مالی مشترک امن با حمایت دولت برای کاهش هزینه و اطمینان مردم.

nasimeshargh : وظیفه ی شما آشنا کردن قشر ضعیف و متوسط با نحوه های صحیح تبلیغات دیجیتال مارکتینگ هست، آیا در این زمینه برنامه ریزی ای شده؟ آیا گامی برداشته شده؟ اطلاع رسانی ای شده؟ من که اولین بار هست همچین کلمات و روش تبلیغی رو میشنوم.

ruzism: هنگامی که کسب کارهایی  که تو تلویزیون تبلیغ میکنه در حالی که نماد اعتماد و مجوز ندارد و برای پرداخت آنلاین از درگاه یک سایت بی نام و نشان استفاده میکنن و احتمالا فرار مالیاتی هم دارند و همه این ها غیر قانونیه، وجود کسب و کار نوپا شوخیه!!!

 

Researc54596849: برادر گرامی یه سامانه بذار با ۴تا نخبه و صاحب ایده به عنوان بررسی کننده گان, ما طرح ها و ایده هامون رو بفرستیم برای شما, بررسی کنید بعد از صاحبان ایده های منتخب دعوت کنید جلسه بزارن راه حل هاشون رو ارائه بدن و تو مسیر اجرا همراهتون باشن. اشتغالزایی هم میشه. ماشااله برادر

 
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.