پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

عیادت رییس دفتر رییس جمهور از مصدومان حادثه دانشگاه آزاد:

امیدوارم هرچه سریعتر شاهد بهبودی این عزیزان باشیم

به گزارش جماران؛ محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«امروز به همراه برخی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت بهداشت و مدیران و پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) از مصدومین حادثه تاسف بار اتوبوس عیادت کردم.

خانم دکتر داداندیش هم که در این برنامه بنده را همراهی می کرد به طور جداگانه از دختران دانشجوی مصدوم عیادت و احوالپرسی کرد و با مادران دانشجویان بستری در بیمارستان گفتگوهایی داشت.

پس از آن به اتفاق همراهان در جلسه ای که تقریبا عمده خانواده های این عزیزان در آن حضور داشتند شرکت کردیم. در این جلسه، مفصل به سخنان خانواده ها گوش دادیم و با برخی از آنها شخصا صحبت کردم. تقریبا همه خانواده هایی که عزیزانشان در بیمارستان بستری بودند از رسیدگی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی راضی بودند و در این میان حتی زحمات یکی از پزشکان عزیز را بیش از همه متذکر شدند.

مسایل مطرح شده توسط والدین و خانواده ها همگی توسط تیم همراه ثبت و ضبط شد تا به همه آنها رسیدگی شود. از آنجا که مسایل درمانی این عزیزان منحصر به امروز و فردا نیست برخی مباحث در خصوص روند درمانی با مسئولان بیمارستان و کادر پزشکی و مسئولان دانشگاه آزاد مطرح شد و بنده توصیه های لازم را کردم.

با توجه به مساعی خوب کادر پزشکی بیمارستان و پیگیری های مسئولان دانشگاه آزاد و اهمتمام جدی دولت در این خصوص، امیدوارم هرچه سریعتر شاهد بهبودی این عزیزان باشیم.»

photo_2018-12-27_22-05-16

photo_2018-12-27_22-05-12

photo_2018-12-27_22-05-10

photo_2018-12-27_22-05-08

photo_2018-12-27_22-05-03

انتشار این پست صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و محتوای آن الزاما مورد تایید جماران نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.