سرویس پروفایل جماران در نظر دارد هرروز یک فعالیت مجازی مسولین، چهره ها و فعالان سیاسی اجتماعی، فرهنگی را انتخاب و واکنش های غیرتکراری و در چارچوب قوانینِ مخاطبان آن را در حد مقدور منتشر کند. انتشار این پست ها و کامنت های مخاطبان آن، صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و محتوای آن الزاما مورد تایید جماران نیست.

غلامعلی حدادعادل از دی ماه 1394 به شبکه اجتماعی توئیتر پیوست، وی تا کنون 218 پست منتشر کرده است و بیش از 82 هزار نفر دنبال کننده دارد.

حدادعادل امروز 14 آذر 1397 در صفحه خود توئیتی را منتشر کرده است که تا زمان تنظیم این خبر حدود 100 نظر در ارتباط با آن ثبت شده است.

حداد عادل در صفحه خود نوشت: 

۱۶ آذر، دانشجویان دانشگاه تهران به علت اعتراض به سفر نیکسون به ایران پس از کودتای ۲۸ مرداد به شهادت رسیدند. یادآوری این نکته به کسانی که می‌خواهند در مراسم مردم را برای حل مشکلات اقتصادی به سازش با آمریکا دعوت کنند لازم است.

واکنش های مجازی به توئیت حدادعادل

iran053: اگه سازش با امریکا بده چرا فرزندان شما و دیگر مسئولین اونجا درس میخونن ازدواج میکنن و حاضر به بازگشت هم نیستند نکنه بدیش فقط برا ما مردم عادیه

estaram_Stariam: کل... خاندان حداد عادل شبکه‌ی سه را در دست گرفتند، یادآوری این نکته به کسانی که می خواهند در مورد مراسم #۱۶آذر به اون استناد کنند لازم است.

BabakF14: ... داماد و دختر جنابعالی در آمریکا چه میکنند اگر بد است؟

Amirali400: با آیفون که توییت نکردی غلامعلی جان ؟!

SajadKhoshrou: حدیثی از امام علی (ع) داریم گه میگوید(اگر فقر به خانه ای وارد شود ایمان از ان خانه میرود)! این را باید به مسئولینی گوشزد کرد که با هزاران ۱۶ آذر هم کک شان نمیگزد!

SaeedYarii: بذارین مردم و دانشجو ها خودشون مسیر شعار هاشون و زندگیشون رو انتخاب کنن

mortezazahedi7: اینهاییکه برای سازش با آمریکا تلاش میکنند نه ایرانیند نه اسلامی بلکه جیره خواران صهیونیستند

Behzad880322: پاسخگویی نظام در مورد کارآمدی ضرورت دارد.

 

shahrvandy40: همچین میگی انگار دوماد ما تو آمریکا زندگی میکنه و دختر ماست که اونجا درس خونده. ضمنا اگه پسرم و پسر باجناقم و.... تو صدا سیما به عنوان مدیر استخدام بودن منم میزدم تو دهن آمریکا و میگفتم مشکل اقتصادی نداریم

MM4904190549 : و برای کسانی که فکر می کنند می توانند #مطالبات دانشجویان را #حکومتی یا #به_فرموده مدیریت کنند. #جنبش_دانشجویی در مقابل #قدرت

palvanehپیام اون حرکت مبارزه با ظلم بوده نه صرفا مبارزه با ظلم کشور آمریکا

Pa_Nevesht: اگر قرار به یادآوری باشد باید به شما یادآوری کرد که هدف انقلاب چه بود؟! اصلا یادتان هست؟

mrezaa112: جناب آقای دکتر, توئیتر یکطرفه نیست لطفا یک‌دهم کامنت هارو پاسخ بفرمایید!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.