سرویس پروفایل جماران در نظر دارد هرروز یک فعالیت مجازی مسولین، چهره ها و فعالان سیاسی اجتماعی، فرهنگی را انتخاب و واکنش های غیرتکراری و در چارچوب قوانینِ مخاطبان آن را در حد مقدور منتشر کند. انتشار این پست ها و کامنت های مخاطبان آن، صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و محتوای آن الزاما مورد تایید جماران نیست.

جماران، زهرا نوروزعلی: سید ابراهیم رئیسی از تاریخ 11 دی ماه 1394 به اینستاگرام پیوست و تا کنون 1392 پست در صفحه اش منتشر کرده است و 403 هزار نفر دنبال کننده دارد.

رئیسی در تاریخ 10 آذر 1397 در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که تا زمان تنظیم این خبر حدود 200 نظر در ارتباط با آن ثبت شده است.

به گزارش جماران رئیسی با انتشار تصویر زیر نوشت: 

پست منتخب روز- رئیسی

# دیدار_ با_ کارمندان_ جوان

وضعیت مطلوب در اداره آستان این است که تمامی فعالیتهای این مرکز نورانی با منابع مالی و انسانی مردم دلداده در قالب # وقف و # نذر اداره شود. البته تا این قله راه زیادی داریم اما هر سیاستی که ما را از این قله دور کند غلط است. 

برای رسیدن به این نقطه باید بیش از هر چیز خدمتگزاری صادقانه آستان به # زائرین و # محرومان و معارف دینی در ذهن عمومی تصویر شود. هر چه مردم تلاش، فعالیت و # صداقت ببینند، بیشتر پیش قدم می شوند و # مشارکت می کنند.

کسب سود، لازم و نشانه قوت مدیریت است اما باید در تصمیم گیریها، خصوصا درباره آستان مقدس رضوی هزینه و فایده اجتماعی را هم در نظر گرفت؛ بعضی از اقدامات اقتصادی برای آستان قدس هزینه اجتماعی ایجاد می کند، اما برخی از فعالیت ها عامل افزایش # سرمایه_ اجتماعی است که این موارد اولی هستند.

با بخشی از پول فروش # مشهد_ مال زائر شهر و زائر سرای رضوی ایجاد کردیم تا زائرانی که از قشر کم درآمد جامعه هستند و توان اقامت در هتل ندارند را کمک کنیم و این نمونه حذف # هزینه_ اجتماعی و کسب سرمایه اجتماعی است.

ابتدای سال 95 آستان قدس رضوی تنها 4 رقبه وقفی داشت و امروز 54 رقبه به # آستان_ قدس_ رضوی وقف شده است. این روند صعودی نتیجه افزایش سرمایه اجتماعی و # اعتماد_ مردم است.

افزایش ظرفیت غذای متبرک تنها از محل نذورات بوده که نذورات مخصوص اطعام در همین دو سال اخیر سالیانه بین 14 تا 21 درصد افزایش داشته است. این هم نشانه ای است از افزایش سرمایه اجتماعی و همراهی و مشارکت مردم.

# سید_ ابراهیم_ رئیسی

 

واکنش های مجازی به این پست رئیسی

منتظرانه- مهدی 313: خوشحالم که رای من شما بودید

جمع حامیان مدیر جهادی: امیدواریم هرچه زودتر به ریاست قوه قضائیه منصوب بشید تا شاهد تحول عظیم و محاکمه دانه درشت ها در این قوه باشیم

محمدی_ هـ_ د: واقعا اگر مردم مطلع بشن که چه حقوق هایی و چه ولخرجی هایی در حرم انجام میشود، بازم به استان اطمینان میکنند؟؟؟ پس بترسید از آنروز

میرزایی نژاد: سلام. بازنشسته ها در همه جا باید کنار روند

موسیولی2018: سلام. چرا هیچکس جواب منو نمیده؟ من میخوام با آقای رئیسی صحبت کنم، نیاز دارم به این کار، مشکل دارم باید ببینمشون

طاهره درویشی 4255: چقدر به مردم یمن کمک کردین. لطفا اینو برای ما بگین.

جلالی جوان: جناب رئیسی امید ما جوان ها هستید. برای به کارگیری جوانان در سازمان استان قدس چه برنامه ای هست؟

غلام رضایی. رضا: سلام و عرض ادب و احترام. و خدا قوت. و تشکر از حمایت شما جهت خادمیاری و برنامه های متنوع در حرم رضوی. ارادتمند شما غلامرضایی شهردار نصرآباد اصفهان

زبراتی175: با عرض سلام واقعا دست مریزادی به استان باید گفت برای همین که شبها رواقی رو برای استراحت زائرین اختصاص دادند واقعا طرح خوبی هست خیلی ها که تمکن مالی برای اجاره حتی یک اتاق برای خواب رو که نزدیک صد تومن هست برای یک شب ندارند و بدون هزینه در حرم سپری می کنند خیلی خوبه 

احمد کنائی: سلام. کاش در کنار این همه کارهای خوبی که انجام دادید به حرف دل منه خادم و امثالنا گوش می فرمودید. تیم ما (گروه تشریفات بین المللی اداره زائرین غیر ایرانی) چند بار درخواست صحبت کردیم و شما هم یک بار درخواستمون رو قبول فرمودین اما مدیره اداره ما گفتن نیازی نیم بینم و خودشون خوب می دونن که نیاز هست که خدمت شما برسیم. چرایی خوف دیدن جنابعالی برای ایشان برای ما سوال است.

رحیم پور_ جواد: من بیکارم بیام بهم کار میدی

جواد ابوسی: اگر به فکر مردمید الان باید به خاطر مردم بیاید در اصحاب رسانه از حق خوری ها بگید از دزدی ها بگید 

امید. عبدی952: افتخارم این است که رای من شما بودید

مـ ج. عبدالله پور: تاوان رای بی بصیرت را به قیمتی گزاف می دهیم تا بصیرت نم گرفته ترمیم شود

محسن_181818: سید جان منتظرت میمونیم تا 1400 

فاطمه_ سـ سـ میخانی: سلام جناب رئیسی عزیز ممنونم از کمکی که به ما کردید امیدوارم رییس جمهور بعدی شما باشید که بفکر مردم هستید

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.