محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، در پیامی که به مناسبت سی اُمین سالیاد رحلت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد صادر نمود، از آحاد مردم استان و شهرستان اردکان جهت شرکت در مراسم یادبود آیت الله خاتمی(ره) دعوت به عمل آورد.

به گزارش جماران، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ إِذَا ذُکِرَ اللّهُ وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ وَإِذَا تُلِیَتْ عَلَیْهِمْ آیَاتُهُ زَادَتْهُمْ إِیمَانًا وَعَلَى رَبِّهِمْ یَتَوَکَّلُونَ 

مردم شریف و قدرشناس استان یزد و شهرستان اردکان

۳۰ سال از عروج ملکوتی روح بلند و پاک معلم اخلاق و روحانی روشن ضمیر، حضرت آیت الله حاج سید روح الله خاتمی( ره) نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه اسبق یزد می گذرد بدون آنکه یاد و نام او ذره ای از خاطر مردمان شریف و قدرشناس استان یزد و اردکان زدوده شود.

حضرت آیت الله خاتمی(ره) نمونه بارز روحانیت مردمی، ساده زیست و اخلاق مداری بود که هنوز پس از گذشت سه دهه از رحلت او، مردمان این دیار، اخلاق نیکو و سلوکش در زندگی و دینداری را فراموش نکرده اند.

او به آنچه میگفت عمل میکرد و اخلاق را در عرصه زندگی با رفتار صحیح، گفتار پسندیده، پندار نیکو و خدا پسندانه و ساده زیستی مبتنی بر مشی اولیاالله وبندگان صالح خدا، در دل و جان مردم نهادینه می نمود.

در سی اُمین سالیاد رحلت این عالم عامل و روشنفکر متدین و روحانی پاک نهاد و همزمان با گرامیداشت ایام سوگواری پایان ماه صفر که فضامملو ازمهر پیامبررحمت(ص) وایثاروصبر فرزندانش اباعبدالله (ع)وامام رضا(س)است یاد و خاطره این رهرو راستین وپاکباخته اهل بیت(س)ومروج اسلام ناب محمدی را با حضور در مراسم سالیادش که عصر پنجشنبه ۱۰ آبانماه، بر تربت پاکش در بهشت شهدای اردکان و سپس بعد از نماز عشاء  در مسجد کوشکنوی اردکان برگزار می گردد،گرامی میدارم.

رجاء واثق دارم مردم شریف، متدین و  قدرشناس استان یزد و شهرستان اردکان، به مانند سنوات قبل با شرکت در این مراسم، عهد خود با روحانیت مردمی، اخلاق مدار، آگاهی بخش و با اخلاص را تجدید خواهند نمود و بر تداوم این مسیر تعالی بخش مهرتاییدخواهند زد.

محمدرضا تابش

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.