به گزارش جماران؛ پروانه سلحشوری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

«روز یکشنبه مجلس شاهد یک اتفاق خوب بود. تصویب لایحه CFT یا همان مقابله با تامین مالی تروریسم و پیشتر هم لایحه FATF یا همان مقابله با پولشویی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. 

دشمنان ایران و کسانی که همیشه به دنبال ایجاد تفرقه در کشور هستند بجز ایجاد تحریم‌های ظالمانه با ایجاد رعب و وحشت و حذف فیزیکی، سعی در ایجاد ناامنی نیز داشته و دارند.

متاسفانه تاکنون شاهد ترور و حذف فیزیکی چهره های مختلف علمی، مذهبی و نظامی چون شهید مطهری، شهید دستغیب، شهید صیادشیرازی، دانشمندان هسته‌ای، شهدای حمله تروریستی به مجلس و شهادت شهروندان عادی در بمب‌گذاری‌های مختلف در شهرهای مشهد و اهواز و زاهدان و ... بوده ایم.

متاسفانه بعضا عوامل مزدور ایرانی حامی ترور با پشتیبانی مالی دشمنان خارجی، این حوادث وحشتناک را طراحی و اجرا کرده اند. غیرنظامیان و نظامیان ایرانی همواره قربانی ترورهای کوردلانه بوده‌اند.

امیدوارم با اجرای لایحه CFT، دولت و نهادهای امنیتی بتوانند با مشارکت و همراهی دیگر کشورهای دنیا، منابع و منشا پشتیبانی مالی تروریست‌ها را پیگیری کنند و تروریسم را ریشه‌کن و با کسانی که جان هموطنان خود را تهدید می‌کنند برخورد جدی و قاطع صورت گیرد تا در آینده شاهد اتفاقات تلخی چون حادثه اهواز نباشیم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.