کاربران در شبکه اجتماعی توئیتر، هشتگ اهواز را تبدیل به «ترند برتر» کردند و با محکوم نمودن اقدامات تروریستی، انزجار خود را از اقدام صبح امروز تروریست‌ها نشان دادند.

پایگاه خبری جماران: صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز با حاشیه ای تلخ همراه بود، زیرا تعدادی از عناصر تروریست با شلیک به سوی سربازان و مردم بی دفاع، گروهی را مجروح و تعدادی را هم به شهادت رساندند. این موضوع در شبکه های اجتماعی نیز واکنش های زیادی دربرداشت.

برخی از واکنش های کاربران در ادامه می آید:

یکی از کاربران با مقایسه دو عکس که یکی در  آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله ایران و عراق و دیگری در سی و هشتمین سالروز آغاز جنگ گرفته شده، به حادثه تروریستی صبح امروز اشاره کرد.

DmQdggMX0AAlk38

کاربر دیگری، اسامی شهدای این حادثه را منتشر کرد و نوشت که گروه تجزیه‌طلب الاحوازیه مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

 

تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز حمله صبح امروز عناصر تروریستی را محکوم کردند.

DmQdggMX0AAlk38

آرش هم چنین نوشت: حیوان کیست؟ کسی که به سرباز در حال رژه و غیرمسلح شلیک می کند.

#اهواز

همچنین مهراوه با ابراز تأسف نوشت: دل آدم کباب می شه برای اون سرباز، خبرنگار، عکاس و کلاً هر آدم بی گناه و بی تقصیری که عزیز خانواده‌ست.

#اهواز_تسلیت

علی قلی‌زاده نیز کاربر دیگری است که در حساب خود نوشت: ایران ستیزان از جنگ اقتصادی و رسانه ای وارد فاز تروریستی شده‌اند. بزودی می بینیم تلویزیون‌ها و عوامل رسانه ای سایبری دشمنان ایران ما، چگونه عملیات تروریستی امروز در اهواز را توجیه و تطهیر خواهند کرد.

#اهواز

در همین حال، امید توشه از دیگر کاربرانی است که به حادثه تروریستی صبح امروز واکنش نشان داد و ضمن تسلیت به خانواده شهدای این حادثه، نوشت: 38 سال پیش در چنین روزی به کشور ما حمله مسلحانه شد و نتیجه‌اش روی سیاه مهاجمان بود. حمله امروز به مراسم رژه در اهواز هم یادآوری کرد، هنوز چشم طمع از این خاک برداشته نشده است.

#اهواز

محمد نیز در این باره نوشت: 38سال قبل، صدام خیلی حساب شده‌تر آمد و 10 سال بعد، بدون حتی تصاحب یک سانتی متر از خاک خوزستان به لانه‌اش خزید...شما جوجه تروریست‌ها که جای خود دارید.

#اهواز

 

DmQdggMX0AAlk38

 

DmQdggMX0AAlk38

DmQdggMX0AAlk38

DmQdggMX0AAlk38

 

DmQdggMX0AAlk38DmQdggMX0AAlk38

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.