به گزارش جماران، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در کانال تلگرامی خود نوشت:

دیروز عوامل فاسد مافیای زباله برای مطامع و منافع مالی خود و القای ترس و نمایش قدرت بی حد و حصر فسادشان گوش یک کودک محروم و بی پناه را بریدند تا اوج‌ خیانت خود را در پیوند با بخشی از بدنه فاسد شهرداری به نمایش بگذارند.

 واقعا باید پرسید به کدامین گناه فرزندان و کودکان کار در شهر و کشور ما اینچنین بایستی عقوبت ببینند و همه ما مخاطب این کلام وحی هستیم که "بای ذنب قتلت"

  به عنوان نماینده مردم تهران به علت این رخ داد غیر انسانی از یکایک شهروندان معزز تهرانی عذر خواهی میکنم و به این فرزند بی پناه تهران قول میدهم که تا آخرین لحظه پیگیر احقاق حقش باشم‌.

  کمتر از ۲۰ روز پیش و در ۲۸ مردادماه درباره رعایت حقوق کودکان کار و سایر افرادی که در فرآیند تفکیک زباله مشغول فعالیت هستند به شهرداری تهران تذکر دادم که متاسفانه مانند همه تذکرها مورد بی توجهی قرار گرفت.

 اگر دیروز گوش یک کودک را بریدند،باید بدانیم این مافیا هر روز درآمد تعداد زیادی از این کودکان را غارت میکند و شرایط زیست تاسف باری برای آنها در گود محمود آباد و .... فراهم کرده اند.

 امیدوارم با اجرای دستور معاون اول محترم رئیس جمهور و اقدام وزیر محترم اطلاعات،فرمانده محترم ناجا و همکاری شهردار محترم تهران نه فقط با مسببین و قصور کنندگان موثر در بروز این واقعه برخورد شود،بلکه زمینه حذف چرخه های ناسالم حاکم بر بهره برداری اقتصادی از زباله های تهران نیز فراهم گردد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.