هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

اولین برد تیمی اسکواش بانوان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی

اولین برد تیمی اسکواش بانوان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی رقم خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،تیم ملی اسکواش بانوان ایران دقایقی قبل سومین بازی خود را در مرحله گروهی مسابقات تیمی بازی های آسیایی مقابل تیم تایلند برگزار کرد و 3 بر صفر پیروز شد.

در مسابقه اول فرشته اقتداری جوان ترین عضو تیم ملی 3 صفر و با نتایج 11 - 3، 11 - 2 و 11 - 4 از سد حریفش گذشت. در بازی دوم غزال شریف پور 3 بر 1 حریف تایلندی را شکست داد. او در دو ست اول با نتایج مشابه  11 - 6 پیروز شد و ست سوم را 11 - 5 واگذار کرد. ست چهارم بسیار نفس گیر دنبال شد که شریف پور در نهایت 11 بر 8 این ست و کل بازی را نصیب خود کرد.

حدیث فرزاد سومین اسکواش باز ایران بود که به مصاف حریف تایلندی رفت و در بک بازی ساده موفق شد 3 بر صفر حریف را مغلوب کند. فرزاد به ترتیب با نتایج 11 - 2، 11 - 5 و 11 - 6 بر حریفش غلبه کرد.

تیم اسکواش بانوان کشورمان تا کنون دو شکست مقابل هند و چین تایپه و یک پیروزی برابر تایلند داشته و در ادامه مرحله گروهی عصر فردا ساعت 16 به وقت محلی به مصاف اندونزی خواهد رفت. 

این تیم که شانس کمی برای صعود از گروهش دارد روز پنج شنبه در آخرین بازی دور مقدماتی ساعت 12:30 به وقت محلی چین را پیش رو دارد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید