گزارش جی پلاس از نتایج کاروان ایران در روز دهم/

روز دهم بازی های آسیایی؛ روز بی طلای ایران+تصاویر

کاروان ایران رقابت خود را در دهمین روز از بازی های آسیایی۲۰۱۸ آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در دهمین روز از بازی های آسیایی ۲۰۱۸، ایران در رشته های شیرجه، دوومیدانی، تیروکمان، اسکواش، بوکس، کوراش، واترپلو و سوارکاری، قایقرانی نماینده  دارد.

دوومیدانی

حسن تفتیان، دونده سرعتی ایران در خط استارت دوی ۲۰۰ متر قرار گرفت که با رکورد ۲۱.۲۵ در رده سوم دسته خود ایستاد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در مرحله نیمه نهایی دوی ۲۰۰ متر بازی های آسیایی ۲۰۱۸ با رکورد ۲۱.۴۷ بین هفت نفر در رده آخر دسته اول قرار گرفت و به فینال نرسید.

علی خدیور، دیگر نماینده ایران در این ماده بود که به دلیل مصدومیت در خط مسابقه حاضر نشد.

الهام کاکلی دونده سرعتی ایران در خط استارت دوی ۲۰۰ متر قرار گرفت که با رکورد ۲۵.۱۲ در رده پنجم دسته اول ایستاد و به نیمه‌نهایی نرسید.

 

دوومیدانی - حسن تفتیان و الهام کاکلی

دوومیدانی - حسن تفتیان و الهام کاکلی

دوومیدانی - حسن تفتیان و الهام کاکلی

دوومیدانی - حسن تفتیان و الهام کاکلی

دوومیدانی - حسن تفتیان و الهام کاکلی

دوومیدانی - حسن تفتیان و الهام کاکلی

تیروکمان

تیم کامپوند زنان در مرحله رده‌بندی به مصاف تیم چین تایپه رفت و با شکست برابر این تیم از کسب مدال برنز بازماند.

واترپلو

ملی پوشان واترپلو ایران در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود از رقابت‌های واترپلو بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ امروز(سه‌شنبه) به مصاف قزاقستان مدعی عنوان قهرمانی این مسابقات رفتند. پیش از این واترپلوئیست های ایران موفق شده بودند سنگاپور و کره جنوبی را از پیش رو بردارند. این دیدار از ساعت 14:40 (به وقت تهران) آغاز شد. در ابتدای این دیدار تیم ایران موفق شد با به ثمر رساندن یک از قزاقستان پیشی بگیرد. اما در ادامه قزاقستان با نتیجه 4 بر 2 نیمه نخست این بازی را پیروز از میدان خارج شد. در نیمه دوم بازیکنان ایران ۵ توپ را به تیرک دروازه حریف زدند اما شانس با آن ها یار نبود. در نهایت نیمه دوم این دیدار هم با نتیجه ۹ بر ۵ به پایان رسید.

 

واترپلو

واترپلو

واترپلو

واترپلو

بوکس

سجاد کاظم زاده نماینده وزن 69 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نماینده تایلند رفت و برابر او شکست خورد تا از گردونه رقابت ها حذف شود.  کاظم زاده نماینده وزن 69 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود موفق به شکست حریف قدرتمند فیلیپینی شده بوده بود و برای رسیدن به مرحله یک چهارم از سد حریف ژاپنی عبور کرده بود. 

سوارکاری

در پایان دور اول از روز دوم رقابت‌های پرش با اسب بازی‌های آسیایی جاکارتا، در رده بندی تیمی، تیم ایران با مجموع خطای ۵۵.۶۴ در جایگاه یازدهم قرار گرفت و از راهیابی به دور دوم تیمی بازماند. در دور دوم بخش انفرادی مسابقات پرش با اسب دو سوار کار ایرانی حضور داشتند که داوود پوررضایی با 23.64 خطا و قرار گیری در رده 30 مشترک با سوارکار چین تایپه به فینال این ماده راه یافت. فرهنگ صادقی با 40.74 خطا و قرار گیری در رده 46 از دور رقابت ها کنار رفت. پیش از این در بخش انفرادی پوررضایی با ۱۵.۶۴ خطا در جایگاه ۳۴ قرار گرفته و به دور بعد راه یافته بود و فرهنگ صادقی با ۲۰.۷۴ خطا با قرار گرفتن در جایگاه ۴۳ به دور بعد رسیده بود. مسعود مکاری نژاد و آریانا روانبخش، دیگر سوارکاران ایرانی بودند که با قرار گرفتن در جایگاه ۵۲ و ۵۹ در دور اول روز دوم از راه یافتن به دور دوم بازمانده بودند.

اسکواش

تیم‌ ‌ملی دختران ایران با ترکیب غزل شرف پور، فرشته اقتداری و حدیث فرزاد در دومین دیدار مرحله به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت که با نتیجه‌ صفر بر سه  بازی را واگذار کرد.

کانوپولو

تیم بانوان با نتیجه 6 بر 3 چین تایپه را شکست داد و فینالیست شد. مسابقه فینال فردا برگزار می‌شود.

تیم کانوپولو مردان ایران هم روز سه شنبه  با وجود باخت برابر مالزی به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی صعود کرد.

کانوپولو به صورت آزمایشی در رقابت ها برگزار می شود و مدال آن محسوب نمی شود.

کوراش

مسابقات کوراش از صبح امروز(سه شنبه) آغاز شده است.  جعفر پهلوان نماینده وزن 90 +کیلوگرم کوراش کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف نخست برابر «خواکشیف» از تاجیکستان با اقتدار برنده شد و در یک هشتم نهایی با «پارکشیت کومار» هندی مبارزه کرد و دومین حریف خود را ضربه فنی کرد. پهلوانی با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در دور‌ بعدی با «کورال اوت» از قرقیزستان مبارزه می کند.

محمد علی ذاکری دیگر نماینده کشورمان در وزن ۹۰+ کیلوگرم مردان در دور نخست برابر «منصور سروری» از افغانستان در حالی که پیش بود٬ شکست خورد و حذف شد.

قنبرعلی قنبری دومین نماینده کشورمان امروز در وزن ۶۶- مردان در دور نخست برابر "عثمان علی اف" از قرقیزستان به برتری دست یافت و راهی یک هشتم نهایی شد، قنبری در این مرحله به مصاف  "دامن» از قزاقستان رفت و با ضربه فنی برنده شد تا با کسب دومین پیروزی خود به یک‌چهارم نهایی برسد.

 قنبری در یک چهارم نهایی برابر "اورفاژون دودوف" از تاجیکستان در پایان مبارزه ای دشوار‌ به برتری دست یافت تا با کسب پیروزی متوالی و صعود به نیمه نهایی برنزش قطعی شود.  قنبرعلی قنبری کوراش کار وزن ۶۶-  ایران د رمرحله نیمه نهایی با  شکست برابر معروف گایبولوئف ازبکستانی از راه یافتن به فینال بازماند و مدال برنز گرفت. او بعد از کسب این مدال از ورزش حرفه ای خداحافظی کرد.

بهزاد وحدانی دیگر نماینده وزن 66- کیلوگرم تیم ملی کوراش مردان کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف چین تایپه رفت.  وحدانی در دور نخست برابر «چان هو چنگ» از چین تایپه ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن  ٥٢- کیلوگرم طاهره آذرپیوند نماینده کوراش بانوان در یک هشتم نهایی برابر دایسیم بایو از قزاقستان به پیروزی رسید و به یک چهارم راه یافت. وی در دور‌بعد با "عبدالمجیدووا" از ازبکستان مبارزه کرد و با شکست 5 بر صفر از رسیدن  به نیمه نهایی و کسب مدال بازماند.

 

 

 

 

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

کوراش

دیدگاه تان را بنویسید