هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

برنز کربلایی، تنها مدال پنچاک سیلات در جاکارتا/ کربلایی: شرمنده مردم شدم که طلا نگرفتم

تهمینه کربلایی صادقی آخرین نماینده پنچاک سیلات ایران با کسب نشان برنز،تنها مدال این رشته رزمی در بازی های آسیایی را از آن خود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس از اندونزی؛ تهمینه کربلایی ملی‌پوش تیم پنچاک‌سیلات بانوان ایران در مبارزه مرحله نیمه‌نهایی بازیهای آسیایی جاکارتا، به مصاف حریفی از ویتنام رفت که با شکست در این مبارزه، به مدال برنز بازی‌های آسیایی بسنده کرد.

در مبارزه نیمه‌نهایی وزن ۶۰ تا ۶۵ کیلوگرم بانوان، آخرین ملی‌پوش پنچاک‌سیلات ایران "انگوین تهی" از ویتنام را پیش رو داشت که ۵ بر ۰ نتیجه را واگذار کرده و تنها مدال برنز ایران در این رقابت‌ها را کسب کرد.

او پیش از این نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف "کامالوا آلینا" از قرقیزستان می‌رفت که به دلیل عدم حضور این حریفش راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

این مدال تنها مدال نمایندگان ایران در مسابقات پنچاک‌سیلات بازی‌های آسیای ۲۰۱۸ جاکارتا بود.

تهمینه کربلایی صادقی پس از کسب تنهای مدال پنچاک سیلات آن هم از جنس برنز گفت: با توجه به اهمیت کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی سطح رقابت ها خیلی بالا بود و من تمام تلاشم را کردم تا در میان مدعیان جهان این رشته که اکثرا آسیایی هستند به فینال برسم اما حریف ویتنامی من خیلی قوی بود.

وی ادامه داد: شرمنده مردم، مسئولین و مربیان تیم ملی شدم آنها خیلی زحمت کشیدند و بچه‌های تیم همه جنگیدند اما حریفان خیلی با تجربه تر بودند.

دارنده تنها مدال پنچاک سیلات اظهار داشت: به رغم برنامه ای که داشتم نتوانستم آنطور که باید مبارزه کنم و حریف از من پیش افتاد و در نهایت کار را با همان مدال برنز تمام کردم در حالیکه هدفم حداقل حضور در فینال بود اما همین که دست خالی از این مسابقات برنگشتیم خدا رو شکر می کنم و شرمنده مردم شدم که نتوانستم با طلا به کشور بازگردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید