هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

خاکسار: از کسب مدال نقره خوشحالم

ملی پوش کاراته ایران در بازی های آسیایی پس از کسب مدال نقره از هدفگذاری برای کسب سهمیه المپیک و موفقیت در مسابقات جهانی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس از اندونزی؛طراوت خاکسار پس از کسب مدال نقره کاراته در بازی های آسیایی اظهار داشت: از کسب مدال نقره خوشحال هستم، اما می‌توانستم به مدال طلا برسم که در یک لحظه غفلت نتیجه‌ را واگذار کردم. حریفم خیلی باهوش بود. تمام برنامه های مورد نظرم را پیاده کردم. او قهرمان جهان بود با وجود این من چند اشتباه داشتم که موجب شد حریف استفاده کند و نتوانم جبران کنم. به هر حال با میزبان در دور مقدماتی مسابقه داشتم و مصمم بودم که موفق باشم و تلاش کردم به فینال برسم.

کاراته ‌کای وزن 55 ــ کیلوگرم تیم بانوان ادامه‌ داد: از همه  کسانی که در کسب این مدال نقره ما را یاری کردند و برای موفقیت تیم‌ ‌ملی ایران دعا کردند، تشکر می‌کنم و متاسفم که نتوانستم با مدال طلا این مسابقات را به پایان برسانم. برای این مسابقات مدت‌ها است که در اردو بودم و تنها به جایگاه اول نگاه می‌کردم،  ولی در مبارزه فینال تمرکز خود را از دست داده و در یک لحظه غفلت نتیجه‌ را به حریف چین تایپه که از خوب‌های کاراته بانوان است واگذار کردم.

وی افزود: من تلاش می‌کنم تا در آینده به کسب سهمیه المپیک برسیم. این بازی ها پله هایی تا رسیدن به هدف اصلی است. خوشحالم در این میدان بزرگ حضور داشتم ولی هنوز برنامه هایم تمام نشده و باید تا دو ماه آینده در مسابقات جهانی شرکت کنم. 

خاکسار در پایان ، خاطر نشان کرد: ابروی من در تمرین زخمی شد اما مهم‌ نیست. ما پذیرفته ایم که هر چه در توان داریم بگذاریم تا پیشرفت کنیم و این که دعا کنیم تا سایر نمایندگان کاروان ایران هم صدرنشین باشند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید