بعد از ناکامی در کسب مدال بازی های آسیایی

کیانوش رستمی: کاری در وزن 94 خواهم کرد که هیچ کسی نکرده است

کیانوش رستمی گفت: من کیانوش رستمی بی تجربه ای نیستم که بخواهم بدکار کنم. خیلی تلاش کردم و وزنه هایی که گرفتم سنگین نبود و در تمرین زده بودم اما اصلا دست من نبود و نمی توانستم با وزنه ها کار کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به‌گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی،کیانوش رستمی بعد از حذف در دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری بازی های آسیایی گفت: باید درباره مسابقاتم کمی صحبت کنم و نکاتی را بگویم. می خواستم بگویم که من تازه وزنم را به دسته جدید آورده ام و در این دسته واقعا کار سخت است. چرا که روزهای اولی است که در این دسته وزنه می زنم. بدنم جا نیفتاده است.  من 9 کیلو وزن اضافه کرده ام اما این 9 کیلو فقط چربی است و باری بر روی بدنم است. خیلی سخت است با این چربی ها وزنه بزنم. نزدیک به سه ماه است که وزن اضافه کردم. من خودم از کارم راضی نیستم و باید خیلی بهتر از این ها کار می کردم اما واقعا بدنم در اختیارم نبود و نمی توانستم آن را کنترل کنم .

قهرمان المپیک ریو گفت: من کیانوش رستمی بی تجربه ای نیستم که بخواهم بدکار کنم. خیلی تلاش کردم و وزنه هایی که گرفتم سنگین نبود و در تمرین زده بودم اما اصلا دست من نبود و نمی توانستم با وزنه ها کار کنم. تکنیکی که انجام می دادم در اختیار من نبود. خدا را شکر که بدنم سالم است. این ها را گفتم چرا که خیلی از رسانه ها دارند شیطنت می کنند. جملاتی درباره بنده من نوشتند که کیانوش گفته من عمدا دوست نداشتم مدال بگیرم. این ها دروغ است من چند ماهه اصلا با هیچ کسی مصاحبه نکرده ام و همه حرف هایی که زده می شود دروغ است و آن ها دلشان می خواهد شیطنت  کنند تا مردم بخوانند.

او ادامه داد: واقعا دوست نداشتم مردم را ناراحت کنم. دوست داشتم با افتخار پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم خدا را شکر می کنم سهراب این کار را انجام داد و بسیار عالی کار کرد و این افتخاری برای کل ملت ایران است. من در این مدتی که ورزش کردم تا به امروز نزدیک به هفت مدال جهانی و دو مدال المپیک دارم. اگر یک مدال دیگر در المپیک بیاورم پرافتخارترین ورزشکاران ایران می شوم. من کسی نیستم که بخواهم مردم را ناراحت کنم. امیدوارم دغدغه های اصلی مردم حل شود.

او در پایان گفت: این ها حاشیه است و ما نباید به سمت حاشیه برویم. اگر ذهن مان را در گیر این مسائل کنیم از خیلی چیزها دور می شویم. مهم است که مردم آرامش داشته باشند. خاک زیر پای همه مردم هستم. آرزویم این است خوشحالی مردم را ببینم. من کیانوش یک نفر هستم این قدر کوچک هستم که به چشم نمی آیم اما ملت ایران قلب بزرگی دارند. امیدوارم همه برای من دعا کنند. شک نکنید در آینده کاری در این وزن می کنم که هیچ کس انجام نداده باشد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید