استیلی: برنامه‌های تیم امید برای حضور موفق در المپیک ارائه می‌شود

سرپرست تیم ملی فوتبال امید اعلام کرد: حمایت مسوولان فدراسیون از تیم ملی امید، نشان دهنده اهمیت بالا به این تیم است تا در مسیر پیش‌رو موفق باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ حمید استیلی، سرپرست تیم‌ ‌ملی فوتبال امید، گفت‌: پس از پایان رقابت‌های اندونزی و استراحتی کوتاه، کادر فنی برنامه‌های تدارکاتی و مسابقات دوستانه خود را برای حضور در المپیک ارائه خواهد کرد تا بتوانیم با اجرای آن، شرایط را به گونه‌ای  فراهم کنیم تا تیم خوب و یکدستی را به مسابقات اعزام شود.

او افزود: حمایت‌های ویژه‌ رییس و دبیرکل فدراسیون به همراه دیگر مسوولان فدراسیون نشان می‌دهد که برای این تیم اهمیت بالایی قائل هستند و باید این موضوع را به فال نیک گرفت. امیدوارم حمایت‌ها هم‌چنان ادامه داشت باشد تا بتوانیم در مسیر پیش‌رو موفق باشیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال امید در پایان درباره بازگشت تیم‌ ‌ملی فوتبال امید به ایران، گفت‌: با توجه به اعلام سرپرست کاروان اعزامی (دکتر سجادی) به دلیل مشکلات موجود، نمی‌توان تیم امید را به صورت کامل اعزام کرد. بر همین اساس از امروز (شنبه) بازیکنان در گروه‌های هفت نفره به تهران اعزام می‌شوند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید