هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

ادامه صدرنشینی پدیده با عبور از پیکان

هفته پنجم لیگ برتر با صدرنشینی پدیده پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  دیدار تیم‌های پدیده و پیکان از ساعت 18:35 در ورزشگاه امام رضا و در حضور حدود 7 هزار تماشاگر برگزار شد و این دیدار با برتری دو بر یک پدیده به پایان رسید.

گل: محمدرضا خلعتبری (44 و امین قاسمی نژاد برای پدیده) و محمد قاضی(78 برای پیکان)

داور:حسن اکرمی

کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و ایوب غلامزاده

اخطار:مگنو باتسیتا(پیکان)

اخراج: یحیی گل محمدی

در این نیمه شاگردان گل محمدی روی موقعیت علی نعمتی و ضربه امین قاسمی‌نژاد خطرناک ظاهر شدند و  البته این تیم در دقیقه 3 پدیده‌ای موفق به باز کردن دروازه پیکان شدند اما داور گل را آفساید اعلام کرد.از آن سو ضربه سر سامان نریمان جهان هم نزدیک بود باعث فرو ریختن دروازه پدیده شود که گلر جوان این تیم مانع از باز شدن دروازه مشهدی‌ها شد. در ادامه روی یک ضربه ایستگاهی محمدرضا خلعتبری به شکلی دیدنی دروازه حریف را باز کرد تا بازی در این نیمه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم جلالی با وارد کردن حمودی جناح راست تیمش را تقویت کرد ولی پدیده ای روی حرکات خوب خلعتبری و ضربات امین قاسمی نژاد باز هم چند بار دروازه شیخ ویسی را تهدید کرد. در دقیقه 70 پاس در عرض مهربان باز هم برای پیکانی‌ها خطرساز شد اما مدافع پیکان خلا ایجاد شده را پوشش دادند تا پدیده تا این دقیقه به گل دوم نرسد.

در دقیقه 78 و درست لحظاتی بعد از اخراج گل‌محمدی محمد قاضی با ضربه ای دیدنی از میانه زمین و با استفاده از اشتباه گلر پدیده توپ را به قعر جدول تیم فصل گذشته اش فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه  84 امین قاسمی نژاد روی یک استارت دیدنی توپ را به قعر دروازه پیکان فرستاد تا بازی دو بر یک به سود پدیده شود و در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.

پدیده با این برد خانگی با 12 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد و پیکان 6 امتیازی باقی ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید