هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

حسینی در تکواندو طلایی شد +فیلم

میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم تیم ملی مردان کشورمان در فینال بازی‌های آسیایی با شکست حریف خود به مدال طلای بازی‌های آسیای دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از روز یکشنبه – 28 مردادماه در سالن مرکزی همایش جاکارتا آغاز شده است. امروز(چهارشنبه) چهارمین روز از بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی پیگیری می‌شود که تیم ملی تکواندو مردان در اوزان 63- و 80- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود و میرهاشم حسینی و مهدی خدابخشی به عنوان هوگوپوشان ایرانی به مصاف رقبایشان رفتند.

ابتدا میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو بود و پس از آن به مصاف نماینده فیلیپین رفت و این دیدار با نتیجه 24 بر 2 به پایان رسید.

وی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با سردارتویرووف از ازبکستان مبارزه کرد و این دیدار  در راند اول 5 بر صفر برنده شد. راند دوم را 18 بر7 برد و در راند سوم مقتدرانه 29بر9 به کار خود پایان داد و مدال برنز وی قطعی شد.  وی در نیمه نهایی با چوگانگ مین کره ای مبارزه کرد و این دیدار با نتیجه 37 بر 29 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و میرهاشم فینالیست بازی‌های آسیای شد. وی در فینال با نتیجه 17  بر 11 شوای ژائو از چین را شکست داد و دومین طلا را برای تکواندو ایران کسب کرد.

 

امروز مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم نیز پس از یک‌دور استراحت؛ در نخستین مبارزه به مصاف نماینده کره جنوبی رفت. راند اول این دیدار 9 بر 5 به سود هوگوپوش کره‌ای به پایان رسید. خدابخشی در راند دوم بازی را با نتیجه 17 بر 10 واگذار کرد. راند سوم این دیدار با نتیجه 24 بر 22 به سود کره جنوبی تمام شد و مهدی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید