هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

یک پیروز و یک شکست برای ووشوکاران ایران

سانداکار وزن منهای 56 کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران با شکست برابر قهرمان جهان از اندونزی به کار خود در بازی های آسیایی پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ عصر امروز (دوشنبه) در ادامه رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی و در وزن منهای 56کیلوگرم ساندای مردان «رضا سبحانی» که برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران حضور یافته است به مصاف «یوسف ویداینتو» قهرمان سال 2015 جهان از اندونزی رفت.

در این مبارزه سخت و نفس گیر که سه راند به طول انجامید، نماینده اندونزی که از امتیاز میزبانی سود می برد در ثانیه های پایانی راند سوم، برتری خود را قطعی کرد و به یک چهارم نهایی رسید و سبحانی از گردونه رقابت ها کنار رفت.

ر ادامه رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی و در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای مردان، «عرفان آهنگریان» قهرمان آسیا و دارنده مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی در دومین مبارزه خود برابر «هلال محمد» از یمن ایستاد.

آهنگریان با ارائه مبارزه ای حساب شده در 2 راند متوالی به پیروزی دست یافت و به یک چهارم نهایی راه یافت.

وی که پیش از این برابر «سوانترون» از تایلند به پیروزی رسیده بود، فردا در مرحله یک چهارم نهایی با برنده کره جنوبی و پاکستان روبرو می شود.

در وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای مردان «فرود ظفری» دارنده مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی با «یودی چایادی» از اندونزی مبارزه کرد و در 2 راند متوالی به برتری دست یافت.

ظفری با این پیروزی به یک چهارم نهایی رسید و فردا با «هوانگ وان کائو» از ویتنام مبارزه می کند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید