در گفت وگو با خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی/

با چهار بانوی قایقران ایران بعد از صعود به فینال + فیلم و تصاویر

تیم ملی قایقرانی چهارنفره بانوان ایران راهی فینال بازی های آسیایی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ تیم ملی قایقرانی 4 نفره بانوان ایران صبح امروز توانست با اقتدار جواز حضور در فینال A بازی های آسیایی را کسب کند. مهسا جاور، مریم کرمی، مریم امیدی پارسا و نازنین رحمانی چهار ملی پوش ایران در این ماده بودند که بعد از صعود به فینال درباره رقابت خود صحبت کردند.

مهسا جاور

مهسا جاور درباره مسابقه های روز نخست خود در بازی های آسیایی گفت: من امروز در تک نفره و در چهارنفره مسابقه داشتم که خوشبختانه هردوی آن ها را با موفقیت پشت سرگذاشتم و از این به بعد هم برای رسیدن به مدال طلا می جنگیم

نازنین رحمانی

رحمانی یکی از اعضای تیم ملی قایقرانی ایران گفت: امروز در چهارنفره سبک وزن مسابقه داشتم و خوشبختانه توانستیم با اقتدار به فینال برویم و امیدوارم کاری که امروز انجام دادیم را در روز فینال هم انجام بدهیم و با اقتدار به مدال طلا برسیم.

او ادامه داد: رقیبان با آمادگی خوبی به این رقابت ها آمدند اما با شرایط و سختی هایی که ما پشت سرگذاشتیم از آن ها بهتر بودیم.

مریم امیدی پارسا

امیدی پارسا دیگر قایقرانی 4 نفره ایران گفت: مسابقه خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم و فردا در مسابقه دو نفره سبک وزن هم تلاش می کنیم که راهی فینال شویم. واقعا رقابت ها سخت است و روز آینده هم کار سختی پیش رو داریم.

مریم کرمی

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: من امروز دو مسابقه داشتم و واقعا سطح بازی های آسیایی بسیار بالاست و همه حریفان قوی هستند. همه تیم ها با آمادگی کامل به رقابت ها آمدند و امیدوارم مردم دعا کنند تا بتوانیم دست پر به ایران برگردیم.

4

1

2

دیدگاه تان را بنویسید