در گفت وگو با خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی/

ملی پوش تفنگ:رکوردهایی که در تمرینات زده ایم را تکرار کنیم قطعا مدال می گیریم

ملی پوش تفنگ کشورمان گفت: در روزهای آخر تمرینات رکوردهای خوبی ثبت کرده ایم که اگر در مسابقات تکرار شود قطعا مدال می آوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی، امیر محمد نکونام، ملی پوش تیراندازی کشورمان درباره شرایط آمادگی برای حضور در رقابت های آسیایی جاکارتا گفت:  سه روز است در پالمبانگ حضور داریم و تمرینات خود را شروع کرده ایم.امروز  هم تمرینات رسمی را برگزار کردیم و از فردا هم به مصاف حریفان خود می رویم.

نکونام درباره حریفان خود و رکوردهایی که ثبت کردند هم حرف زد و ادامه داد:معمولا کشورهای چین،هند و بنگلادش حریف های سرسخت و قدری هستند . در روزهای اخر توانستیم رکوردهای خوبی بزنیم و اگر بتوانیم این رکوردها را در مسابقه تکرار کنیم قطعا شانس مدال خواهیم داشت.

ملی پوش تیراندازی درباره امکانات و میزبانی اندونزی در این سری از رقابت ها گفت: در ۵۰متر و ۱۰ متر سالن های خوبی دارند و سعی کرده اند امکانات خوبی را برای ما فراهم کنند.اما کلیت میزبانی چندان مناسب نیست.

نکونام در پایان از پیش بینی اش درباره این رقابت ها حرف زد و گفت: رشته تیراندازی اصلا قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم تلاش های شبانه روزی ما به نتیجه برسد و بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشبم.هدف ما این است که دقیقا تیر به هدف بزنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید