در گفت وگو با خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی/

برخورداری: امیدوارم فردا روز خوبی برای ایران باشد/ اندونزی میزبان ضعیفی است +فیلم

نماینده ایران در رشته میکس و تپانچه ۱۰ متر گفت: رقابت در این دوره کارسختی است.کشورهایی مثل چین ، اندونزی و کره شمالی حریفان قدرت مندی هستند و افرادی که اعزام کردند به نظرم نفرات سرسختی هستند، امیدوارم فردا روز خوبی برای همه تیراندازها باشد ،خصوصا برای ایران.»

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ ابراهیم برخورداری نماینده ایران در رشته میکس و تپانچه ۱۰ متر درباره وضعیت کاروان تیراندازی و آمادگی خودش برای این رقابت گفت:« خدا را شکر تمام کارهای لازم را انجام دادیم و امروز تمرینات رسمی مان را برگزار کردیم.تکنیک هایی که لازم بود را مرور و با مربی و هم تیمی ام هانیه رستمیان هماهنگ شدیم . بیشتر سعی کردیم تکنیک همدیگر را درک کنیم تا اگر توانستیم ان شالله به فینال برسیم.»

برخورداری درباره حریفان خودش در این رقابت ها هم گفت:« رقابت در این دوره کارسختی است.کشورهایی مثل چین ، اندونزی و کره شمالی حریفان قدرت مندی هستند و افرادی که اعزام کردند به نظرم نفرات سرسختی هستند، امیدوارم فردا روز خوبی برای همه تیراندازها باشد ،خصوصا برای ایران.»

وی ادامه داد:« در  تپانچه بادی مردان ۵ نفر المپین در این مسابقات حضور دارند که مدال المپیک دارند. سطح مسابقات آسیایی مخصوصا برای تپانچه سطح آسیا نیست بلکه در سطح المپیک است. رقابت با این حریفان کار ساده ای نیست.»

تیرانداز ملی پوش کشورمان درباره پیش بینی اش برای ثبت رکورد و مدال آوری در این رقابت ها گفت: «تیراندازان ایرانی به فکر این هستند که عملکرد خوبی داشته باشند،عملکرد خوب قطعا مدال آوری را به همراه دارد. مطمئن باشید کسی به این فکر نمی کند که می تواند مدال بگیرد یا نه. چون اگر به این موضوع فکر کنند قطعا روی عملکردشان تاثیر می گذارد. به همین دلیل می دانم تیراندازها در حال حاضر به عملکرد خوب فکر می کنند و قطعا با این روش به نتیجه دلخواه می رسند.»

برخورداری درباره میزبانی اندونزی در این رقابت ها  هم حرف زد و گفت:« نسبت به دوره های قبل که در مسابقات آسیایی حضور داشتم اندونزی میزبانی ضعیفی دارد . دهکده ورزشکاران اصلا مناسب نیست. مکان استراحت مان واقعا وحشتناک است و به زور می توانیم بخوابیم. گرمای هوا خیلی بد است.ما به این گرما عادت نداریم و روی عملکردمان تاثیر گذاشته است.فقط در سالن ۱۰ متر کولر دارد که می توان خوب تمرین کرد. سالن ۵۰ و ۲۵ متر هم واقعا طاقت فرسا است. امیدوارم بچه ها بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.»

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید