هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

سرپرست کاروان ایران: امیدواریم ورزشکاران بدون دغدغه تمرین کنند

سرپرست کاروان ایران در پالمبانگ گفت: تلاش زیادی شده که ورزشکاران با کمترین دغدغه و در محیط خوب تمرین کنند و برای مسابقه ها آماده شوند. تا الان همه موارد آماده شده است و مشکلی وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ محمد حسین علیزاده سرپرست کاروان ایران در پالمبانگ درباره شرایط ملی پوشان حاضر در این شهر گفت: در رشته های مختلف میزبان ورزشکاران ایرانی در پالمبانگ هستیم. خوشبختانه در هفته گذشته تیم سرپرستی با استقرار در کمپ ورزشکاران شرایط را برای آن ها آماده کرد.

او ادامه داد: تلاش زیادی شده که ورزشکاران با کمترین دغدغه و در محیط خوب تمرین کنند و برای مسابقه ها آماده شوند. تا الان همه موارد آماده شده است و مشکلی وجود ندارد. قایق روئینگی ها رسیده است. در تیراندازی و همه قسمت هایی که نیاز به آمادگی و تطابق بوده همه چیز فراهم شده است.

سرپرست کاروان ایران گفت: امیدوارم ورزشکاران بدون دغدغه در محیطی که هستند بهترین تلاش خود را انجام بدهند و بهترین نتیجه را هم بگیرند.

علیزاده در پایان گفت: در کنار برنامه های آمادگی تلاش می کنیم که شب های شادی هم برای بچه ها داشته باشیم.  با خبرهایی که از بچه ها درباره جشن تولدهایشان به دست می آوریم و ایام شادی که داریم سعی براین است که دور هم باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید