گفت وگوی اختصاصی خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی با جوان ترین ورزشکار کاروان ایران +فیلم

جوان ترین ورزشکار ایران در بازی های آسیایی گفت: خوشحالم که بین قهرمانان بزرگ ورزشی هستم و توانستم خودم را به این جا برسانم و امیدوارم بتوانم هم تیمی خوبی باشم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس از پالمبانگ، آرمینا صادقیان ملی پوش تیراندازی ایران گفت: تا الان تمرینات خیلی خوب بوده است و طبق انتظارات پیش رفته و امیدوارم از این به بعد هم همان طور باشیم و بهترین خودمان باشیم.

او درباره حریفان حاضر در بازی های آسیایی گفت: الان تیم ها ارتقا رکورد داشتند و نمی توان هیچ یک از کشورها را دست کم گرفت چرا که امکان دارد یک ورزشکار رکورد بالایی را بزند. تمام تلاشمان را می کنیم که به عنوان یک رقیب به آن ها نگاه کنیم و خودمان را در حد آن ها نگه داریم و رکوردهای بالایی بزنیم.

صادقیان ادامه داد: تیراندازی رشته ای است غیر قابل پیش بینی است و رکوردهای من تاالان خوب بوده است. نمی توانم بگویم به فینال می روم و مدال می گیرم اما تلاش می کنم.

او در باره میزبانی اندونزی در این بازی ها گفت: یک سری کم و کاستی ها وجود دارد اما  مشکلاتی در خوابگاه ها هست. با این حال سالن تمرینات از روز اول آماده بود و مشکل خاصی نداشت.

صادقیان درباره حضورش به عنوان جوانترین فرد در کاروان ایران گفت: خوشحالم که بین قهرمانان بزرگ ورزشی هستم و توانستم خودم را به این جا برسانم و امیدوارم بتوانم هم تیمی خوبی باشم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید