بازی های آسیایی ۲۰۱۸؛ جاکارتا/

امیدهای فوتبال ایران با کمک تیردوازه یک امتیاز از عربستانی ها گرفتند

تیم فوتبال امید ایران در اولین دیدار خود در بازی‌های آسیایی مقابل عربستان به تساوی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال امید ایران و امید عربستان در چارچوب دیداری از گروه ششم بازی‌های آسیایی از ساعت 13 و 30 دقیقه در ورزشگاه موکتیبه مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

داور: فو چوان هوی

کمک داور: علی محمد و رووات ناکاریت

کارت زرد:  ایمن الخلیف از عربستان و آرتا از ایران

کارت قرمز: -

گل‌: -

ترکیب تیم امید ایران: مهدی امیری، محمد مسلمی پور، محمد آقاجان پور، علیرضا آرتا، یونس دلفی، محمدامین اسدی(46 امیر روستایی)، محمدمهدی مهدی خوانی، محمدرضا آزادی(77 محمد سلطانی‌مهر)، مهدی قائدی( 87 رضا جبیره)، ابوالفضل رزاق پور، عارف آغاسی

سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب تیم امید عربستان: محمد الربیعی، عبدالله حسون، عبدالله الیوسف، عبدالله عمری، یوسف الحربی، عبدالرحمن غریب، هارون کامارا، ایمن الخلیف، سعید السلولی، عون السلولی و ناصر العمران 

سرمربی: سعید علی الشهری

دقایق حساس

دقیقه 3 کرنر ارسالی مهدی قائدی بعد از  چند رفت برگشت روی دفع مدافع عربستان به مهاجم امید ایران برخورد کرد که توپ را روی خط دروزاه مدافعان عربستان دور کردند.

دقیقه 5 کامارا بعد از گذشتن از مدافع و گلر ایران به سمت دروازه شوتزنی کرد که توپ را مسلمی‌پور از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

دقیقه 7 پاس در عمق کامارا به خلیف رسید که این بازیکن بعد از دریبل دروازه‌بان به سمت دروازه شوتزنی کرد که بار دیگر مسلمی‌پور ناجی دروازه ایران شد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 11 کامارا بار دیگر به سمت دروازه ایران حمله کرد که ضربه او روی تور بالای دروازه فرود آمد.

دقیقه 24 کرنر ارسالی مهدی قائدی از جناج چپ با ضربه سر آقاجانپور راهی اوت شد.

دقیقه 36 اوت ارسالی به مهدی خانی رسید که ضربه سر او به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 38 اشتباه دروازه بان عربستان با توپ ربایی اسدی همراه شد که پاس برای آزادی با ضربه این بازیکن همراه شد و مدافع عربستان با بیرون کشیدن توپ از روی خط مانع از گلزنی تیم امید ایران شد.

دقیقه 50 کرنر ارسالی از جناح راست از مقابل سر مدافع عربستان رد شد و یک موقعیت خوب برای عربستان از دست رفت.

دقیقه 54 مهدی قائدی مدافع عربستان را با دو سر توپ از پیش رو برداشت که ضربه او را دروازه‌بان عربستان در موقعیتی نا متعادل راهی کرنر کرد.

دقیقه 60 پاس در عرض روستایی برای آزادی را گلر عربستان با یک خروج به موقع دریافت کرد.

دقیقه 73 پاس در عمق برای کامارا با ضربه بغل پای این بازیکن همراه شد که توپ را امینی به خوبی دریافت کرد و در ادامه آرتا توپ را با یک شوت محکم از مقابل دروازه دور کرد.

دقیقه 83 اوت پرتابی به روستایی رسید که ضربه اول او را گلر عربستان دریافت کرد. در ریباند روستایی و دلفی با یکدیگر قاطی کردند که در نهایت ضربه دوم را هم روستایی زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89 ارسال مسلمی‌پور با ضربه سر دلفی با فاصله زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 91 پاس در عرض به علی الحبشی با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ با برخورد به تیر دروازه وارد دروازه ایران نشد.

ایران و عربستان با این تساوی یک امتیازی شدند. در دیگر بازی این گروه کره شمالی و میانمار از ساعت 16 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید