کرانچار: آماده شروعی موفق هستیم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به انگیزه و آمادگی بازیکنانش، گفت: آماده شروعی موفق در بازی های آسیایی 2018 هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ «زلاتکو کرانچار» درباره شرایط تیم امید ایران در فاصله 2 روز تا دیدار برابر عربستان در هجدهمین دوره بازی های آسیایی، اظهار داشت: هرچند در دیدار تدارکاتی برابر چین با شکست روبرو شدیم، اما آن دیدار ثابت کرد که آماده آغاز بازی ها هستیم. 
وی با ابراز رضایت از دیدارهای تدارکاتی برگزار شده، افزود: در این دیدارها به نکات خوبی رسیدیم و شناخت خوبی از نفرات و خواسته‌هایشان پیدا کرده‌ایم. 
این مربی اهل کرواسی با بیان اینکه باور دارد تیم ایران شروع خوبی در بازی های آسیایی خواهد داشت، توضیح داد: امیدوارم مقابل عربستان، نمایش با کیفیتی داشته باشیم و نتیجه مثبتی برای ایران رقم بخورد.
وی با اعلام اینکه تیم ایران از بازیکنان زیر 21 سال تشکیل شده است، گفت: نباختن در دیدار اول، قدم مثبت است؛ هرچند عربستان با تیم زیر 23 سال خود به جاکارتا آمده است، اما بازیکنان ایران با انگیزه بالا به موفقیت فکر می کنند.
 عربستان؛ تیمی سازمان یافته
سرمربی تیم فوتبال امید ایران در مورد شناخت خود از تیم عربستان، عنوان کرد: اطلاعات کافی در اختیار داریم و آنها را تیمی سازمان یافته می دانیم؛ قطعا بازی بسیار سختی خواهیم داشت، چراکه آنها نیز همچون تیم ایران برای صعود و کسب موفقیت موفقیت به جاکارتا آمده اند.
وی با بیان اینکه از حساسیت همیشگی دیدارهای ایران و عربستان آگاهی دارد، ادامه داد: باید با قلب و هوش خود به زمین برویم و از انگیزه مان نیز استفاده کنیم.
کرانچار در پاسخ به این سوال که شرایط سنی تیم ایران برابر حریفان مشکل ساز نخواهد شد، اظهار داشت: سن مهم نیست و کیفیت بازیکنان در اولویت قرار دارد؛ اینجا هستم تا به نفرات ایران گوشزد کنم که آنها از نظر کیفیت و استعداد چیزی از حریفان کم ندارند.
وی در مورد صعود به المپیک پس از 44 سال، گفت: در آغاز مسیر آماده سازی برای المپیک 2020 توکیو هستیم و از فرصتی که در جاکارتا داریم برای ساختن تیم استفاده خواهیم کرد.
تیم فوتبال امید ایران با تیم های عربستان، کره شمالی و میانمار در بازی های آسیایی هم گروه است و روز چهارشنبه در نخستین دیدار به مصاف عربستان می رود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید