گزارش جی پلاس؛

سپیدرود قاتل ستاره های 98!

خداداد عزیزی هم از هدایت تیم فوتبال سپیدرود کنار رفت تا مشخص شود زمانی که ساختار تشکیلاتی یک باشگاه شرایط مناسبی نداشته باشد حضور چهره ها و ستاره ها هر اندازه معتبر نمی تواند از سقوطش جلوگیری کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال سپیدرود که امسال پنجاهمین سال تاسیسش را جشن خواهد گرفت، با مشکلات متعددی روبروست. از زمانی که تیم به لیگ برتر آمد مشکلات مدیریتی و مالکیتی فراوان و اختلاف های زیادی که بین شهرداری رشت و شورای این شهر وجود داشت باعث شد تا هواداران این تیم هیچ گاه روی آرامش را نبینند. با باز شدن پای قوه قضاییه به پرونده های این تیم مالکان زیادی آمدند و رفتند و هر یک برای نجات تیم از وضعیت نامناسبی که داشت تصمیماتی گرفتند که استفاده از چهره های نامدار روی نیمکت وجه مشترک آنهاست. اتفاقی که باز هم وضعیت نابسامان سپیدرود را بهبود نبخشید.

پس از حضور ناموفق علی کریمی که عطای نشستن روی نیمکت رشتی ها را به لقایش بخشید مسئولان سراغ خداداد عزیزی رفتند اما او هم تنها سه هفته روی نیمکت این تیم دوام آورد. مشخص نیست که دست اندر کاران ورزش و فوتبال گیلان چرا به جای حل مشکلات مدیریتی و مالی دائم چوب حراج به اعتبار چهره های فوتبال ایران می زنند و جالب این که سوژه آنها هم بیشتر بازیکنان ملی پوش دهه هفتاد ایران است!

البته در این میان فقط بازیکنان تیم ملی جام جهانی 1998 نبوده که حضور روی نیمکت این تیم را تجربه کرده اند. افرادی مانند فرشاد پیوس و امیدرضا روانخواه نیز چهره های دیگری بوده اند که هدایت سپیدرود را بر عهده داشته اند و البته عمر حضورشان روی این نیمکت به یک سال نرسیده است (روانخواه سه ماه!).

به نظر می رسد رشتی های یک بار دیگر باید سراغ ناصر الجوهر خود بروند و علی نظرمحمدی را به نیمکت تیم بازگردانند. دروازه بان سال های نه چندان دور فوتبال گیلان همیشه یک گزینه دم دست و آماده برای موارد بحرانی بوده و البته هیچ گاه هم نتوانسته به طور مستمر و باثبات عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.

به گزارش جی پلاس؛ باشگاه سپیدرود فصل گذشته با سختی فراوان در لیگ برتر ماندنی شد اما اگر روند تیم مدیریتی و مسئولان ورزش استان گیلان به همین منوال باشد سخت بتوان اینده این تیم را فصل آینده در لیگ برتر تصور کرد.

دیدگاه تان را بنویسید