هفته سوم لیگ برتر هجدهم؛

تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه نخست

نیمه اول دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روز اول از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس از ساعت 20:35 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی به دلیل سنگ پراکنی تماشاگران با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد.

استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب حسن پورحمیدی، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، وحید حمدی نژاد، مهرداد پورابوالقاسم،محمد شریفی، میثم کریمی، میثم شاه‌مکوند، ایمان مبعلی، وحید خشتان، رضا درویشی راهی میدان شده است.

برای پرسپولیس در این بازی مسابقه علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان آمده‌اند.

دقیقه 8: خشتان با حرکات انفرادی در محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه‌ای نه چندان محکم دروازه‌ پرسپولیس را تهدید کرد که خلیل‌زاده این توپ را دفع کرد.

 دقیقه 10: بازی به خاطر سنگ پرانی هواداران استقلال خوزستانی به تصمیم داور 4 دقیقه متوقف شد تا این بازی در همان ابتدا پرحاشیه باشد. در این بین بازیکنان از فرصت استفاده کرده و آبی نوشیدند.

دقیقه 24: بشار رسن از پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان با دریبل دو بازیکن این تیم ضربه‌ای نه چندان محکم به توپ زد که در دستان پورحمیدی جای گرفت.

دقیقه 30: داور مسابقه به خاطر گرمای شدید هوا بازی را به مدت یک دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان نفسی تازه کنند.

دقیقه 39: شوت محکم کامیابی‌نیا که از پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان نواخته شد با فاصله از کنار دروازه این تیم به اوت رفت.

دقیقه 41: وحید حمدی‌نژاد اولین کارت زرد را از داور مسابقه دریافت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید