فیروز کریمی: بازی فردا قابل پیش‌بینی نیست

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید دیدار تیمش برابر سپیدرود غیر قابل پیش‌بینی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، فیروز کریمی پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود در نشست خبری اظهار کرد: دیدار برابر سپیدرود دیک بازی غیر قابل پیش‌بینی است. اگر روال معمول بود راحت می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم. قاعده تیم‌های ایرانی بر مبنای تعصب و حق‌طلبی بوده است. همین مساله باعث می‌شود تیم‌ها قابل پیش‌بینی نباشند اما تیم سپیدرود رشت قابل احترام است و تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند. البته در شروع کار دچار مشکلاتی شدند اما ما سعی می‌کنیم با همان دید سپیدرود سال گذشته مقابل این تیم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: من هر دو بازی این تیم را دیده‌ام. در هر دو بازی دچار بدشانسی شده است. شاید گاهی برخی سوال کنند بدشانسی یک گل یا دو گل است اما از نظر من بدشانسی می‌تواند چند گل باشد. تیم ما هم دچار بدشانسی شده است.

وی ادامه داد: فوتبال ورزش غیر قابل پیش‌بینی است. ما نقاط ضعف و قوت حریف را می‌دانیم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم فردا ارائه‌گر یک بازی خوب باشیم و نتیجه دست خدا خواهد بود و هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد. ان‌شاءالله این بدشانسی هم از تیم ما رخت ببندد و بتوانیم آنچه را که استحقاقش را داریم به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: ما چند بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداریم و تعدادی بازیکن هم از تیم ما جدا شدند اما ما الان تلاش کردیم تیم را آماده بازی کنیم. در هر صورت ما می‌توانستیم کامل‌تر در آن مسابقه شرکت کنیم. سه، چهار بازیکن تاثیرگذارمان را به دلایل خاص نداریم. مصدوم نداریم و محروم هم نخواهیم داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید