گزارش جی پلاس؛

آقای برانکو ما جوک های قبلی را فراموش نکرده ایم!

سرمربی پرسپولیس در آخرین واکنش به نیمکت نشینی بیرانوند و مشکلی که با سنگربان خود دارد ترجیح داد همه چیز را کتمان کند و آن را در حد جوک بداند!

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، برانکو از آن دست مربیانی است که به هیچ یک از بازیکنانش هر اندازه بزرگ و تاثیرگذار باشند باج نمی دهد، این خصوصیت برانکو به نوعی حلقه گمشده فوتبال بازیکن سالار ایران است و اگر رویه مربی کروات در تمام تیم ها و باشگاه ها پیاده شود دیگر کمتر بازیکنی به خودش اجازه می دهد ساز مخالف بزند و بنای سازگاری بردارد.

در سه فصل گذشته کم نبوده اند بازیکنانی که مورد غضب و خشم برانکو قرار گرفته اند و تاریخ نشان می دهد که مغضوب ها هیچ گاه از سوی برانکو نعمت داده نشده و هیچ گاه نیز به راه راست هدایت نشده اند. به عبارت دیگه برانکو در زمینه برخورد با بازیکن نه تنها، قاطع است بلکه تا حدی می توان صفت کینه ای را به او داد. کینه ای به این معنا که سخت فراموش می کند و سخت تر می بخشد. رامین رضاییان، مهدی طارمی و محسن مسلمان برجسته ترین چهره هایی بودند که با وجود محبوبیت زیاد نزد هواداران از سوی پیرمرد کروات هرگز نتوانستند خط قرمزهای او را جابجا کنند و او به لطف تیم منسجمی که ساخته بود یکی پس از دیگری ستاره هایی که ساز خودشان را می زدند را از تیم بیرون نگاه داشت.

خصوصیت برانکو این فصل دامن گیر علیرضا بیرانوند شده است. سنگربانی که انتظار می رفت با درخشش در جام جهانی چسب محکمی روی نیمکت رادوشوویچ ریخته باشد، اما یک بی نظمی برای او کافی بود که برانکو او را نیمکت نشین کرده و به دروازه بان خارجی اش اعتماد کند.

این که برانکو با بازیکن سالاری برخورد می کند و جلوی بی نظمی شاگردانش می ایستد مساله بسیار خوب، قابل قبول و پذیرفته شده ای است، اما این که این کار را انکار می کند چندان جالب نیست. او پیش از این هم درباره سایر بازیکنان پرحاشیه اش هیچ گاه نپذیرفت که در حال تنبیه انضباطی آن هاست. محسن مسلمان که با پاس گل های خود یکی از بهترین هافبک های فصل بود دوران محکومیتش را با حکم برانکو گذراند اما سرمربی هیچ وقت اعتراف نکرد که در حال تنبیه مسلمان است و همه چیز را به مسائل فنی ربط داد.

حالا درباره بیرانوند داستان تکرار شده است. همه چیز کدهای برخوردهای قبلی برانکو را دارد، اما او باز هم نمی پذیرد و می گوید بیرانوند به وقتش بازی می کند. او برای تکذیب تا اندازه پیش رفته که داستان های مربوط به برخوردهایش با بازیکنان خاطی تیمش را به جوک هایی تشبیه کرده که فراموش کرده است. شاید برانکو به واسطه سن و سالش این جوک ها را از خاطر برده باشد اما همه می دانند که این جوک ها فراموش نشده اند و در حال حاضر فوتبال خود را خارج از ایران ادامه می دهند. آیا این مساله برای بیرانوند نیز رخ می دهد؟ باید منتظر ماند و دید.

دیدگاه تان را بنویسید