استیلی: در بازی‌های آسیایی جاکارتا زنگ تفریح نمی‌شویم

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران می‌گوید که این تیم برای کسب تجربه به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود اما آنها به کسب نتیجه هم فکر می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید در حاشیه مراسم بدرقه این تیم به بازی های آسیایی، گفت: خدا را شکر در هفته گذشته تیم ما تکمیل شد و به جز دو لژیونرمان یعنی شکاری و نورافکن بقیه بازیکنان را در اختیار داریم. یک بازی تدارکاتی در شانگهای با چین برگزار می کنیم و از آنجا به جاکارتا می رویم. امیدوارم که بازیکنان موفق و سربلند باشند. اردوی خیلی خوبی در اربیل داشتیم. هر چه قدر بازی های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم این بازیکنان آب دیده‌تر می شوند و در بازیهای رسمی راحت تر عمل میکنند.

او ادامه داد: هدف اصلی ما حضور در المپیک است. ما به جاکارتا نمیرویم که زنگ تفریح شویم بلکه با تمام قدرت در این مسابقات حاضر می‌شویم. بازی خوب بازیکنان در مقابل عراق ما را امیدوار کرد و امیدوارم که این نمایش ادامه داشته باشد. هر بازی شرایط خودش را دارد. ممکن است یک بازی خیلی خوب باشد و یک بازی هم خوب نباشد. امیدوارم که بازیکنان از همه توانشان استفاده کنند که در جاکارتا موفق شویم. قرارداد کرانچار تا پایان المپیک ۲۰۲۰ است و ما به نتایج جاکارتا توجهی نداریم.

استیلی در پایان اظهار کرد: بازی‌های آسیایی در "فیفا دی" نیست. باشگاه های اروپایی و آسیایی به ما بازیکن نمیدهند مگر اینکه مدیر برنامههای آنها ذکر کنند که در بازیهای المپیک ما از این بازیکنان استفاده کنیم که متاسفانه این موضوع در قرارداد آنها ذکر نشده است. امید نورافکن کاپیتان ما است ولی الان نمیتواند ما را همراهی کند. قطعا بازیکنان دیگری جایگزین میشوند. امیدوارم در بازی های مقدماتی المپیک هم نورافکن و هم شکاری را در اختیار داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید