اظهار نظر کامل بازیکنان پرسپولیس بعد از برتری برابر فولاد خوزستان

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که گرفتن امتیازات کامل در اوایل فصل در قهرمانی این تیم تاثیرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: در بازی اول مقابل پدیده تحت تاثیر زمین بازی و بدنسازی سنگین خودمان قرار داشتیم. خدا را شکر که در آن بازی هم سه امتیاز را گرفتیم. در اوایل لیگ بسیار مهم است که امتیازات را به خوبی جمع کنیم. خدا را شکر که دو بازی اول را با برد پشت سر گذاشتیم. باید روز به روز بهتر شویم تا در مقابل الدوحیل هم نتیجه لازم را بگیریم.

او ادامه داد: اگر یادتان باشد در سالی که نایب قهرمان شدیم تا پایان نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم اما در این دو سال که قهرمان شدیم در هفته‌های اول نتایج خوبی به دست آوردیم. این قضیه بسیار تاثیرگذار است.

عالیشاه در مورد مصدومیت بازیکنان پرسپولیس و محرومیت این تیم از خرید بازیکن هم تصریح کرد: باید با این قضیه کنار آمد ولی باید بیشتر از این مراقب خودمان باشیم. مصدومیت دست بازیکنان نیست. ما جوانان خوبی هم داریم. کمال هم فکر می‌کنم کتفش در رفته باشد و امیدوارم نیاز به عمل جراحی نداشته باشد.

او در پایان اظهار کرد که در مورد مسائل مالی خبرنگاران باید از مدیریت باشگاه سوال کنند.

رسن: به خودم فکر نمی‌کنم، تیم مه متر از من است

بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. خوشحالم که که توانستیم 3 بر صفر برنده شویم و 3 امتیاز این بازی را به نام خود ثبت کنیم. 

وی با بیان اینکه از پیروزی در بازی امروز خوشحال هستم، خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند تا رسیدن دوباره پرسپولیس به قهرمانی ادامه داشته باشد.

رسن درمورد عملکرد خودش گفت: واقعیت این است که من به خودم و عملکرد خودم فکر نمی‌کنم، چون نتیجه نهایی تیم از عملکرد من مهمتر است.

منشا: در آینده قدرت بیشتری از پرسپولیس خواهید دید/حواسم به علیپور نبود!

گادوین منشا پس از پیروزی 3 بر صفر برابر فولاد خوزستان درمورد این بازی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و توانستیم با 3 گل حریف خود را شکست دهیم.

وی درمورد اینکه چرا پس از گلزنی به سمت علیپور نرفت، تصریح کرد: ما مشکلی باهم نداریم. من درگیر بازی بودم و حواسم به علیپور نبود، اما تاکید می‌کنم که مشکلی وجود ندارد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و قطعاً هواداران در آینده قدرت بیشتری از تیم ما خواهند دید.

خلیل زاده: اگر خدا بخواهد سومین قهرمانی را به دست می آوریم

شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس پس از برتری 3 بر صفر برابر فولاد اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی را به نمایش گذاشتیمو دیدار مهمی برای ما بود.

وی ادامه داد: علی رغم کمبود بازیکن، سایر بازیکنان با جون دل بازی کردند و توانستیم پیروز شویم. شکل من مصدومیت نیست و تنها گرفتگی گردن است که به زودی برطرف شود.

خلیل‌زاده درباره مصدومیت کامیابی‌نیا گفت: من از شدت مصدومیت کامیابی‌نیا مطلع نیستم ولی امیدوارم زودتر برگردد زیرا کبود بازیکن داریم. اگر خدا بخواهد می‌توانیم سومین قهرمانی هم بدست بیاوریم و ما در این راستا تلاش خواهیم کرد.

او درباره دیدار با الدحیل تصریح کرد: به بازی مقابل این تیم فکر می‌کنیم زیرا تیم بسیار قوی است. امیدوارم با حمایت هواداران این تیم را شکست دهیم.

نعمتی: در قهرمانی هت‌تریک می‌کنیم/ الدحیل را در تهران شکست می‌دهیم

سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر امروز یکی از بازی‌های خوب پرسپولیس را دیدیم. متاسفانه کمال کامیابی‌نیا را در دقایق ابتدایی از دست دادیم. اما شیوه بازی‌مان تغییر نکرد و توانستیم خوب بازی کنیم و به گل‌ هم برسیم.

او درباره آمادگی این روزهای خودش گفت: خدا را شکر می‌کنم. این زحمت همه بازیکنان و کادر فنی است. شرایط بدنی خوبی داریم و امیدوارم که هفته‌های آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد. ما بازیکنان خوبی از دست دادیم اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. همین گونه ادامه می‌دهیم تا در قهرمانی هت‌تریک کنیم و در آسیا هم موفق شویم.

نعمتی درباره جابه‌جایی پستش به خاطر مصدومیت کمال هم گفت: من هم در پست مهاجم و هم در پست هافبک بازی کرده‌ام. مهم نیست من کجا بازی می‌کنم فقط شرایط تیم اهمیت دارد.

او در مورد بازی با الدحیل هم بیان کرد: ان‌شاءالله در زمین حریف نتیجه خوبی بگیریم. ما در تهران می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

انصاری: می‌خواهیم با پیروزی برابر الدحیل نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم

محمد انصاری مدافع پرسپولیس پس از برتری 3 بر صفر برابر فولاد اظهار کرد: بازی خوبی بود و فولاد تیم خوبی است اما در اول فصل زمان می‌برد تا تیم‌ها به آمادگی کامل برسند و توانایی صددر صدی خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: ما مثل همیشه مدیون هوادران هستیم و خدا را شکر شرمنده آن‌ها نشدیم. هنوز خیلی تا پایان لیگ مانده است و زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. تمام تلاش ما این است که بهترین نتیجه را بگیریم.

انصاری درباره دیدار با الدحیل و مصدومیت کامیابی‌نیا تصریح کرد: باید شرایط کمال را بررسی کنیم و سپس در مورد مصدومیتش صحبت کنیم. تمرکز زیادی روی دیدار باالدحیل داریم و امیدوارم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم تا نماینده خوبی برای ایران باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید