پاتک هواداران پرسپولیس به فولادی‌ها در غیاب نیروهای برقراری امنیت

در نیمه دوم مصاف پرسپولیس و فولاد، مهاجمان پرسپولیس در صحنه‌ای با هم جر و بحث کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم‌های پرسپولیس و فولاد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، امشب (جمعه) از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید. حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

- در دقیقه ۵۰ با اخراج بازیکن فولاد، هواداران پرسپولیس به مانند اینکه تیمشان به گل رسیده است شروع به تشویق پرسپولیس کردند. آن‌ها دوربین‌های موبایلشان را روشن کردند تا شاید پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی که در این صحنه به دست آورد به گل برسد اما این توپ ثمری برای سرخ‌پوشان نداشت.

- در دقیقه ۵۸ زمانی که توپ در زمین پرسپولیس به اوت رفت، برانکو خودش به دنبال توپ رفت تا آن را برای پرتاب به بازیکنانش بدهد.

- در یکی از صحنه‌های نزدیک کمک داور دوم، با بیرون رفتن توپ کمک داور اعلام کرنر کرد اما زرگر، داور بازی نظر کمکش را وتو کرد و اعلام ضربه دروازه کرد.

- گادوین منشا پس از گل‌زنی در دقیقه ۶۵ به سمت نیمکت پرسپولیس رفت تا در آغوش علیرضا بیرانوند قرار گیرد.

- علی علیپور، در دقیقه ۷۱ بازی و زمانی که گادوین منشا در دادن پاس آخر به او تعلل کرد و باعث شد تا علیپور در موقعیت ۱۰۰ درصد گل‌زنی قرار نگیرد، با داد زدن بر سر منشا نسبت به تعلل هم‌تیمی‌اش اعتراض کرد.

- سیامک نعمتی پس از اینکه در دقیقه ۷۴ با حرکتی زیبا و انفرادی توانست گل سوم را وارد دروازه فولاد کند به شدت از سوی هواداران تیمش تشویق شد.

- از دقیقه ۸۰ که هواداران پرسپولیس از پیروزی تیمشان مطمئن شدند، ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

- مشکل نورافکن‌های ورزشگاه آزادی که در همان دقایق ابتدایی بازی دچار اشکال شد و به طور کامل روشن نبود، تا پایان بازی هم حل نشد تا نور ورزشگاه آزادی نصفه و نیمه تامین شود.

- در دقیقه ۸۵ بازی به خاطر نبود نیروهای یگان ویژه در ضلع شمالی ورزشگاه، چندین نفر هواداران پرسپولیس به سمت جایگاه فولادی‌ها دویدند و باعث فرار هواداران تیم مهمان شدند. یگان ویژه در این صحنه با تاخیر وارد ماجرا شد اما توانست نظم را در جایگاه‌های شمالی ورزشگاه برقرار کند. پس از پایان بازی‌ هم نیروهای ضد شورش وارد ماجرا شدند تا از درگیری‌های احتمالی جلوگیری کنند. هواداران فولاد پس از بازی توسط نیروهای یگان ویژه نگه داشته شدند تا پس از خروج هواداران پرسپولیس، در امنیت ورزشگاه را ترک کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید