جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

پوتین: ۲۵ میلیون حمله سایبری را در زمان برگزاری جام جهانی خنثی کردیم

ولادیمیر پوتین امروز (دوشنبه) گفت سرویس‌های امنیتی کشورش در زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال تقریبا ۲۵ میلیون حمله سایبری و دیگر "اقدامات شرورانه" علیه زیرساخت‌های اطلاعاتی روسیه را خنثی کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با نمایندگان "واحد فرماندهی" این کشور که در طول برگزاری این رقابت‌ها مسئولیت تامین امنیت را به عهده داشت،‌ گفت: در طول این مسابقات تقریبا ۲۵ میلیون حمله سایبری و فعالیت‌های مجرمانه دیگر علیه زیرساخت‌های اطلاعاتی روسیه خنثی شد که به نحوی با جام جهانی مرتبط بودند.

پوتین همچنین از پرسنل سرویس‌های امنیتی خارجی و ملی این کشور تشکر کرده و گفت: در طول بازی‌های جام جهانی امسال در روسیه ۱۲۶ نماینده از جانب ۵۵ سرویس امنیتی و آژانس پلیس جهان متعلق به ۳۴ کشور در فرایند برقراری امنیت مشارکت کردند.

پوتین در صحبت‌هایش در دیدار با نمایندگان این واحد فرماندهی گفت: من می‌خواهم از پرسنل سرویس‌های امنیتی و آژانس‌های پلیس روسیه و همچنین نمایندگان سرویس‌های امنیتی و آژانس‌های پلیس متعلق به بیش از ۳۰ کشور دیگر تشکر کنم. من می‌دانم که مجموعا ۱۲۶ نماینده از جانب ۵۵ سرویس امنیتی و پلیس متعلق به ۳۴ کشور در این عملیات مشترک شرکت کردند.

پوتین گفت: همه مردمی که برای تماشا و شرکت در مسابقات جام جهانی به روسیه آمدند امنیت را احساس کردند. آنها بدون آنکه هیچگونه مانع غیرضروری احساس کنند با آزادی کامل در سراسر روسیه سفر کردند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید