جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

دی بروین: قدرتمان را مقابل برزیل نشان دادیم/ برای قهرمانی اینجا هستیم

هافبک تیم ملی بلژیک پس از پیروزی مقابل برزیل گفت: بازی مقابل برزیل اصلا آسان نیست. آنها تیم خوبی هستند اما قدرت ما به عنوان یک تیم امروز مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  تیم‌های برزیل و بلژیک از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  2 بر یک به نفع بلژیک به پایان رسید تا برزیل وداع تلخی از جام داشته باشد و شیاطین سرخ اروپا در نیمه نهایی رقیب فرانسه شوند.  

دی بروین، بهترین بازیکن این دیدار پس از این برد شیرین گفت: بازی مقابل برزیل اصلا آسان نیست. آنها تیم خوبی هستند اما قدرت ما به عنوان یک تیم امروز مشخص شد. ما در نیمه اول عالی ظاهر شدیم. نیمه دوم واقعا نفس گیر بود. بازیکنان ما در نیمه دوم اکثرا در میانه زمین بودند. در 15 دقیقه پایانی نشان دادیم که ما قادر بر هر کاری هستیم.

وی افزود: من برای به ثمر رساندن گلم کمی انتظار کشیدم و فضای مورد نظر را دیدم و پس از آن به زیبایی دروازه برزیل را باز کردم. شما به عنوان یک بازیکن و یک تیم به دنبال پیشرفت هستید. ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا به قهرمانی جام جهانی برسیم. واضح است که همه به دنبال این هدف هستند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید