جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

حمایت کاپیتان اروگوئه از موسلرا

کاپیتان تیم ملی اروگوئه پس از شکست مقابل فرانسه گفت: از شکست و حذف شدن ناراحت هستم. از تمام هواداران و هم بازی هایم به خاطر تلاش هایشان تقدیر و تشکر می کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم‌های فرانسه و اروگوئه از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه نیژنی نوگراد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به نفع فرانسه به پایان رسید تا شاگردان دشان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کنند و منتظر بازی برزیل -بلژیک شوند تا رقیب بعدی‌شان مشخص شود.

دیگو گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه پس از این شکست گفت: از شکست و حذف شدن ناراحت هستم. از تمام هواداران و هم بازی هایم به خاطر تلاش هایشان تقدیر و تشکر می‌کنم. ما در این بازی سعی خود را کردیم و با افتخار از جام جهانی خداحافظی کردیم.

وی افزود: فرانسه تیم بزرگتری است و آنها بازی خوبی مقابل ما داشتند. ما نیز در این بازی تلاشمان را کردیم ولی موفق به گلزنی نشدیم. همه ما تلاشمان را کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم ولی در پایان موفق نشدیم دروازه فرانسه را باز کنیم. موسلرا اشتباه تاثیرگذاری داشت ولی همه ما اشتباه می‌کنیم و او در بازی‌هایی دروازه ما را نجات داده است و او بازیکنی بزرگ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید