جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

په په: داوری به نفع پرتغال نبود/ ایران جنگنده و مستحکم است

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال،‌ گفت:داور به هیچ عنوان به سود پرتغال عمل نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، په په در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرتغال در جام جهانی، در مورد اعتراض ها به کمک داور ویدئویی و بخصوص اینکه ایران هم یک گل به اسپانیا زد و مردود شد گفت: بازی با مراکش بود که مشخص بود به من حمله شد و خطا انجام شد. خطا روی رونالدو هم پنالتی بود. ما انسان هستیم و اشتباه می کنیم . داور به هیچ عنوان به سود پرتغال عمل نکرده است. ما به وظایفمان عمل می کنیم. حرفه ای هستیم.

په په در مورد دیدار مقابل اسپانیا گفت: بازی با اسپانیا را انجام دادیم و سه گل هم زدیم و چیزی برای اضافه کردن به آن بازی ندارم.

وی در مورد اینکه باید مقابل ایران پیروز شوید گفت: ما احترام زیادی برای رقبا قائل هستیم و برای ایران هم احترام قائل هستیم. می دانیم این بازی خیلی مهم است و با بازی مقابل ایران می توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.بازی دشواری است و باید به سختی بجنگیم و باید برایش تلاش کنیم و پرتغال همیشه برای پیروز شدن تلاش می کند.

مدافع پرتغال در مورد تقابل با کی روش گفت:ابتدا باید بگویم با ایران بازی می‌کنیم و با اراده قوی برای برد وارد میدان می شویم و کار تیمی خوبی انجام می دهیم و باید خودمان باشیم .ایران تیمی منسجم و جنگنده است.

په په در مورد استقبال کم تماشاگران پرتغالی از این بازی ها گفت:طبیعی است که حضور پرتغالی ها را احساس می کنیم تقریبا 75 تا 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه بود که بیشتر مراکشی بودند و البته تماشاگران پرتغالی هم بودند و ما برای آنها دویدیم و برای همه طرفداران فوتبال پرتغال و علاقه‌ و عشقی که آنها به ما منتقل می کنند ما با این نیرو وارد میدان می شویم.

دیدگاه تان را بنویسید