جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از دیدار با پرتغال +فیلم

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و کادرفنی قبل از شروع تمرین حلقه اتحادی تشکیل دادند و کارلوس کی‌روش دقایقی برای آنها صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل پرتغال در ورزشگاه موردوویا شهر سارانسک از ساعت 19 آغاز کرد.

* یک خانم محجبه عرب زبان که کارمند فیفا بود در محل نشست حضور داشت و با خبرنگاران برخورد گرمی داشت. او به زبان عربی با خبرنگاران سلام و خداحافظی می‌کرد.

* ورزشگاه محل بازی ایران و پرتغال به رنگ نارنجی است.

* تلویزیون فیفا که معمولا تمرین 15 دقیقه ابتدای تمرین را برای خبرنگاران پخش می‌کرد به دلیل همزمانی نشست خبری مربی پاناما این نشست را نشان می‌داد.

* بازیکنان تیم ملی و کادرفنی قبل از شروع تمرین حلقه اتحاد تشکیل دادند و کارلوس کی‌روش دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

* کی‌روش در کنار بیرانوند بود و دست خود را گردن او انداخته بود.

* بعد از صبحت‌های کی‌روش بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر دستیاران سرمربی آغاز کردند.

* در بخشی از ورزشگاه کابل‌های برق و اینترنت و تلفن روی زمین قرار داشت که مسئولان مربوطه از خبرنگاران می‌خواستند از آن طرف عبور نکنند تا برایشان مشکلی به وجود نیاید.

* بازیکنان تیم ملی امروز با لباس سفید و دروازه‌بانان با لباس قرمز تمرین کردند.

*تعدادی از خبرنگاران برزیلی در محل تمرین تیم ملی حضور یافتند. آنها از خبرنگاران ایرانی در مورد شرایط تیم ملی سوال می‌کردند و از جو داخلی ایران قبل از این بازی می‌پرسیدند. آنها اعتقاد داشتند تیم ملی مقابل مراکش و اسپانیا شرایط بسیار خوبی داشته و بازی خوبی ارائه کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید