جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

تنیسور معروف صربستانی درباره شکست تیمش در جام جهانی چه گفت؟

تنیسور مطرح جهان با وجود شکست صربستان مقابل سوئیس از عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش ابراز رضایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی مطرح جهان بعد از شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال کشورش در دیدار با سوئیس در چارچوب رقابت‌های جام جهانی، اظهار داشت: بعد از بازی و نتیجه‌ای که کسب شد احساس خوبی نداشتم اما فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی در نیمه اول بسیار خوب بازی کردند بعد از آن سوئیس بازی خوبی ارائه کرد.

وی افزود: اگر یک پنالتی نصیب ما می‌شد، شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. نمی‌دانم چرا داوران تصمیم نگرفتند تا صحنه را مورد بازبینی قرار داده و از تکنولوژی استفاده کنند؟

این تنیسور مطرح جهان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تکنولوژی جدید (VAR) تا الان موفقیت‌آمیز بوده است. ممکن است شرایط دیگری هم مانند بازی صربستان و سوئیس بوده باشد که داوران تصمیم به ویدئو چک گرفتند.

جوکوویچ با حمایت از داوران فوتبال، یادآور شد: گاهی اوقات آنها واقعا نمی‌توانند شرایط را ببینند بنابراین من کاملا می‌فهمم که باید راه خودشان را ادامه دهند و بازی جریان پیدا کند. گاهی اوقات آنها تصمیم به بازبینی فیلم بازی می‌گیرند و گاهی اوقات هم اینطور نیست. فکر می‌کنم به خاطر این تکنولوژی تصمیمات بزرگی در جام جهانی گرفته شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید