گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی جی پلاس؛

وضعیت سردار آزمون یک روز قبل از بازی با پرتغال؟

سردار آزمون که پس از بازی تیم ملی مقابل اسپانیا به شدت اندوهناک بود و از انتقادات مردمی نسبت به عملکردش خیلی ناراحت و سرخورده بود، اکنون اوضاع دیگری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس؛ تنها یک روز تا مهمترین مسابقه تاریخ فوتبال ایران باقی مانده و ملی پوشان فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی روسیه برابر پرتغال قرار می گیرند. اما روحیه بعضی بازیکنان پس از بازی با اسپانیاخیلی خراب به نظر می رسید و بی شک پررنگ ترین آنها سردار آزمون بود.

او که در مصاحبه اختصاصی و جنجالی با جی پلاس عنوان کرد اگر مردم از عملکرد او راضی نباشند، پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کند! صورتش کبود و چهره ای درهم داشت و سخت می شد امیدوار بود به وضعیت ایده آلی تا مسابقه با پرتغال برسد.

اما یکبار دیگر وحدت اجتماعی و حمایت های مردمی ناممکن ها را ممکن کرد؛ سیل پیام های مردمی و حمایت چهره ها ورزشی و غیر ورزشی از آزمون و روحیه افزایی پرشوری که سایر ملی پوشان در قبال او داشتند، سردار را اکنون به یکی از آماده ترین و با انگیزه ترین بازیکنان برای این بازی تاریخی تبدیل کرده است. این وضعیت همینطور برای رامین رضاییان که ضربه او با برخورد به مدافع حریف، تک گل اسپانیا را رقم زد نیز وجود دارد.

اخبار رسیده از اردوی تیم ملی حکایت می کند که همه بازیکنان، به ویژه ملی پوش 23 ساله روبین کازانی وضعیت روحی بسیار خوبی دارند و هم قسم شدند تا کار بزرگ را همینجا در کازان انجام دهند؛ صعود تاریخی ایران به یک هشتم نهایی جام جهانی با برد سخت اما ممکن بر کریس رونالدو و یارانش.

دیدگاه تان را بنویسید