جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

عزت الهی در گفت وگوی اختصاصی با جی پلاس: تلاش کردم مثل سرباز وظیفه ام را انجام بدهم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: هربار به زمین رفتم خواستم بهترین بازی را انجام بدهم و در برابر اسپانیا هم مثل سرباز به وظیفه ام عمل کردم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، سعید عزت الهی هافبک تیم ملی درباره عملکردش در اولین بازی اش در جام جهانی برابر اسپانیا گفت: فکر کنم همه این ها اول لطف خدا و بعد تلاش کادرفنی برای من بوده است. من بازی اول نبودم و کادر تمرینات اضافه برای من درنظر گرفتند. من در این بازی تلاش کردم که به عنوان یک ایرانی و سرباز وظیفه ام را انجام بدهم. اینکه از من راضی باشند بزرگترین پاداش من است. من همیشه در زمین خواستم بهترین بازی را انجام بدهم.

او درباره بازی برابر پرتغال گفت: ما در بازی برابر پرتغال برای برد به زمین می رویم. هر بازی تکنیک خودش را دارد و هیچ تیمی برابر اسپانیا باز بازی نمی کند که درنهایت پنج گل بخورد. ما در 20 دقیقه آخر بازی چندین موقعیت صددرصد گل داشتیم و نشان دادیم اگر بخواهیم می توانیم.

عزت الهی ادامه داد: اسپانیا برابر ما سختی زیادی کشید و گلش را هم روی اتفاق به ما زد و موقعیت دیگری گیرشان نیامد.

او درباره برخوردهایی که در بازی ایران و اسپانیا به وجود آمد گفت: این اتفاقات در زمین فوتبال طبیعی است. بازیکنان اسپانیا می خواستند جنگ روانی به راه بیندازند و بچه های مارا تحت تاثیر قرار بدهند و عصبی کنند اما خوشبختانه همه باهوش بودند و این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه تان را بنویسید