جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

پورعلی گنجی درگفت وگوی اختصاصی با جی پلاس:یک ملت در کنار من هستند/در زمین مثل گلادیاتوریم!

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: من در زمین تنها نیستم و به نظرم یک ملت پشت من هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس،  مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی برابر پرتغال گفت: برابر اسپانیا فشار زیادی را تحمل کردیم و امیدوارم این تجربه در بازی با پرتغال به ما کمک کند. قطعا بازی سختی پیش رو است اما تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما در این بازی برای برد و کسب سه امتیاز می رویم تا دل مردم شاد شود.

پورعلی گنجی درباره دیدار برابر اسپانیا نیز گفت: شرایط راحتی نبود اما مردانه جنگیدیم و حتی برای کشورمان سرمان را هم گذاشتیم. با این حال برابر پرتغال باید دو برابر تلاش کنیم و امیدوارم با سه امتیاز دل مردم شاد بشود. بازی کردن برابر اسپانیا اصلا آسان نبود اما ما نشان دادیم که می توانیم حداقل یک امتیاز از این تیم بگیریم هرچند در نهایت این اتفاق رخ نداد.

او در پاسخ به این سوال که آیا او مامور مهار رونالدو در بازی برابر پرتغال خواهد بود، گفت: من تنها بازی نمی کنم و یک ملت پشت من هستند. در زمین هم از بیرانوند تا سردار همه به مانند گلادیاتور کنار هم هستند و من در زمین تنها نیستم.

مدافع تیم ملی درباره بازی در کنار مجید حسینی نیز گفت: از مصدومیت روزبه همه ما ناراحت شدیم اما خوشحالم مجید حسینی یک بازیکن جوان توانسته بازی خوبی ارائه بدهد.

دیدگاه تان را بنویسید