جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

جهانبخش در گفت وگوی اختصاصی با جی پلاس: فقط به رونالدو فکر نمی کنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما فقط به رونالدو فکر نمی کنیم و آن ها بازیکنان خوبی دارند. آن ها قهرمان اروپا هستند و بازیکنان با کیفیتی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس،  علیرضا جهانبخش در گفت وگو با خبرنگار اعزامی جی پلاس درباره بازی ایران و اسپانیا گفت: بازی بسیاری سخت و دشواری برای ما بود و دوندگی زیادی داشتیم. این مسئله باعث شد که انرژی ما تحلیل برود و بازیکنان تخلیه شوند. 

جهانبخش گفت:  آن چه که ما می توانیم با افتخار از آن صحبت کنیم و به آن ببالیم کار تیمی خوب و تلاش بسیار زیادی است که بازیکنان از خود به نمایش گذاشتند؛ هرچند که نتیجه برای ما در نهایت خوب رقم نخورد.

او درباره بازی ایران و پرتغال گفت: کاری که ما الان باید انجام بدهیم این است که تا بازی با پرتغال خودمان را از نظر روانی و جسمانی ریکاوری کنیم تا برای بازی آماده شویم. ما باید بتوانیم به فرم بازیمان برگردیم و شرایط بازی کردن را پیدا کنیم. خیلی امیدوارم در بازی با پرتغال سه امتیاز را بگیریم.

جهانبخش درپاسخ به این سوال که تیم ملی چه برنامه ای برای مهار رونالدو دارد، گفت: ما فقط به رونالدو فکر نمی کنیم و آن ها بازیکنان خوبی دارند. آن ها قهرمان اروپا هستند و بازیکنان با کیفیتی دارند. ما همه تلاشمان را انجام می دهیم که نمایش خوبی داشته باشیم. با کار تیمی خوب و انگیزه ای که داریم فکر می کنم می توانیم سه امتیاز را بگیریم.

ملی پوش فوتبال ایران درباره مصدومیت خود نیز گفت: من به بازی با پرتغال می رسم و مشکل خاصی ندارم. مشکلی در عضله ساق پایم بود که قطعا برای بازی با پرتغال آماده می شوم چرا که برای ما نتیجه گرفتن حائز اهمیت است. مصدومیت قبلی که داشتم با سه یا چهار روز ریکاوری شدم. بازی پرفشار بود و ریکاوری طول کشید.  کادرفنی ریسک در برابر اسپانیا ریسک نکرد و ترجیح داد برای بازی آخر انرژی ام را بگذارم.

او در پایان گفت: ما با تیم خوبی که داریم خیلی امیدوار به صعود هستیم. همه هدف ما این است که نتیجه بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم. با توجه به بازیکنانی که هستند دست سرمربی ما باز است و او می خواهد از همه بازیکنانش استفاده کند. همین که من در تیم ملی هستم برای من خیلی خوب است و هر زمانی که بازی کنم افتخار می کنم. اگر بازی آخر کی روش من را بازی بدهد تلاش می کنم همراه تیم نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید