در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی جی پلاس؛

حاج صفی: هرتیمی برابر اسپانیا عقب می نشیند/ تمام توانمان را گذاشتیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: نه تنها ایران بلکه همه تیم ها برابر اسپانیا عقب می نشینند و بازی دفاعی انجام می دهند

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، احسان حاج صفی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی جی پلاس به روسیه درباره بازی برابر اسپانیا گفت: واقعا بازی کردن برابر اسپانیا خیلی سخت است. این تیم بازیکنان بزرگ و ستاره دارد و هرتیمی که با اسپانیا بازی می کند عقب می نشیند .

حاج صفی ادامه داد: با این حال ما این باور را داشتیم که می توانیم خوب دفاع کنیم و برابر اسپانیا کاری انجام بدهیم. سرمربی با ما صبحت هایی داشت و باعث شد که استرس ما پایین بیاید. ما این باور را داشتیم که می توانیم برابر اسپانیا بجنگیم و این اتفاق هم رخ داد و سربلند شدیم. همه بازیکنان از تمام توان خود مایه گذاشتند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: نه تنها ایران بلکه هر تیمی که برابر اسپانیا بازی می کند بازی دفاعی انجام می دهد. حتی پرتغال هم 11 نفره برابر این تیم دفاع کرد. ما نقاط ضعف اسپانیا را مدنظر قرار دادیم و می دانستیم که می توانیم به آن ها ضربه بزنیم. این اتفاق هم رخ داد اما کمی بدشانس بویدم که توپ هایمان تبدیل به گل نشد.

حاج صفی درباره مصدومیت خود نیز گفت: فکر می کنم با دو یا سه روز استراحت و فیزیوتراپی شرایطم بهتر شود و ان شالله که به بازی با پرتغال می رسم.

دیدگاه تان را بنویسید