جشن برکناری "لوپتگی" در اردوی پرتغال!

روزنامه 'آ.س' در خبری نوشت :اعلام برکناری «یولن لوپتگی» سرمربی تیم ملی‌ اسپانیا با خوشحالی در تیم پرتغال همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  آ.س در این خبر آورده است:پرتغالی ها به گونه ای برکناری لوپتگی را جشن گرفته که گویی اولین گل را به اسپانیا زده اند.در اردوی تیم پرتغال در 'کراتووو' و در حول تیم ملی‌ ، خبر برکناری ، موجب خوشحالی بسیاری شده است .
به گفته این نشریه ، حتی برخی‌ از خبرنگاران پرتغالی پس از شنیدن این خبر که از آن به عنوان 'بمب خبری' یاد می کنند، همدیگر را در آغوش گرفته و به ابراز خوشحالی پرداختند.
این روزنامه افزود :همه موافقند که اقدام «لوییس روبیالس» رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، باعث بی‌ ثباتی در داخل تیم ملی‌ شده چراکه لوپتگی از حمایت بازیکنان نیز برخوردار بود .افزون بر آن ، آنها درک می‌ کنند که کسی‌ که سرمربیگری تیم ملی‌ اسپانیا (فرناندو اییررو )را بر عهده گرفته است ، زمان کافی‌ برای اعمال نظریه های خود به تیم را نخواهد داشت.
به گفته این رسانه ، فراتر از همه اینها ، این اتفاق نظر وجود دارد که اشتباه اصلی‌ ، زمان اعلام خبر جذب لوپتگی از سوی باشگاه رئال مادرید بود .
آس نوشت:در پرتغال از چند روز پیش، یک نگرانی‌ به دلیل مناقشه ای که چهار بازیکن تیم ملی‌ (رویی پاتریسیو ، ویلیام کاروایو، برونو فرناندس و جلسون مارتینس)،با باشگاه اسپورتینگ لیسبون پس از لغو یکطرفه قراردادشان دارند،وجود داشت.
افزون بر این شک و تردید ها در مورد آینده «کریستیانو رونالدو» نیز وجود دارد اما همه این مسائل در جایگاه دوم قرار گرفتند و برکناری لوپتگی برای تقویت روحیه پرتغال در دو روز مانده به مصافش با اسپانیا ، بکار آمده است .
بنابر این گزارش ، باشگاه رئال مادرید اسپانیا سه شنبه شب در سایت رسمی‌ خود اعلام کردکه یولن لوپتگی سرمربی تیم ملی‌ اسپانیا پس از پایان جام جهانی‌ ، به مدت سه سال سرمربی جدید رئال خواهد بود .
مطلع شدن روبیالس از این موضوع باعث خشم وی شد و امروز - چهارشنبه -در یک کنفرانس مطبوعاتی ، ضمن انتقاد از اقدام رئال مادرید و لوپتگی ، وی را برکنار کرد .
اسپانیا و پرتغال روز 15 ژوئن (25 خرداد) در دومین دیدار گروه 'ب' به مصاف همدیگر خواهند رفت .ایران و مغرب که همان روز بازی دارند ، دیگر تیمهای گروه ب هستند .

 

دیدگاه تان را بنویسید