برجام، بانوان کبدی کره جنوبی را به ایران نیاورد!

رئیس فدراسیون کبدی گفت: تیم ملی در نظر داشت ابتدای خرداد ماه میزبان تیم ملی کره جنوبی باشد که متاسفانه به دلیل مسائل سیاسی به ایران نیامدند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی کبدی بانوان جمهوری اسلامی ایران که همانند خیلی از دیگر رشته‌های ورزشی در حال آماده شدن برای حضور  قدرتمند در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی است، به دنبال حضور تیم ملی کره جنوبی در ایران برای انجام بازی تدارکاتی بود که با مخالفت این کشور روبرو شد.

رئیس فدراسیون کبدی در این باره اظهار کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده بود و فقط یک درصد احتمال لغو این اردو بود که همان یک درصد، حضور کره جنوبی را در ایران منتفی کرد.

عباس خواجه اورسجی افزود: کره جنوبی گفت دیگر به ایران نمی‌آییم، بهانه هزینه و مخارج را مطرح کرد که فدراسیون ایران مخارج را نیز متقبل شد اما باز هم بهانه‌های جدید مطرح کردند تا اینکه به صورت علنی بیان کردند که به‌ دلیل لغو برجام دیگر به ایران نمی‌آیند.

وی تصریح کرد: اردو تدارکاتی با کره جنوبی برای بانوان بسیار عالی بود، برای آقایان خیلی نگران نیستیم چرا که تورنمنت دبی پیش رو است و چندین کشور بزرگ دنیا در این مسابقات حاضر خواهند بود، اما برای بانوان نگران هستیم چرا که نداشتن اردوهای تدارکاتی شرایط را سخت می‌کند.

رئیس فدراسیون کبدی با دیوانه خطاب کردن ترامپ بیان کرد: اگر تنها یک روز دیرتر آمریکا از برجام کنارگیری می‌کرد این اتفاق نمی‌افتاد و این کار تنها از یک دیوانه برمی آید.

اورسجی در خصوص آماده‌سازی تیم ملی بانوان گفت: آخرین اردو را در سمنان برگزار کردیم و فکر می‌کنم بدنه اصلی تیم در آن اردو شکل گرفت و بعد از ۷ اردویی که بانوان داشتند، بهترین اردوی تیم ملی در سمنان بود.

وی ادامه داد: از فردا تا 2 مرداد ماه اردویی در انزلی برگزار می‌شود، به این خاطر که انزلی آب و هوایی مشابه جاکارتا دارد و از این به بعد بیشتر اردوهای‌مان در مناطقی برگزار می‌شود که آب و هوایی شرجی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید